SJEKK HVA JEG FIKK I POSTEN!

Reklame | OBH NORDICA

isalicious-isalicious1-Easy Fry&GrillXXL-airfryer-obhnordica-obh-nordica-reklame-gave-gifted-gaveiposten-sjekkhvajegfikkiposten-fryer-mat-middag-kjøkken-elektronikk

Hei folkens! Da jeg kom fra Frankrike sto denne store pakken fra OBH Nordica å ventet på meg! Den har bare stått å ventet på å bli åpnet i over en måned faktisk, stakkars. Endelig fikk jeg gjort det i dag og gjett om jeg var spent aaa! Under kan dere se hva jeg fikk😍!

isalicious-isalicious1-Easy Fry&GrillXXL-airfryer-obhnordica-obh-nordica-reklame-gave-gifted-gaveiposten-sjekkhvajegfikkiposten-fryer-mat-middag-kjøkken-elektronikkisalicious-isalicious1-Easy Fry&GrillXXL-airfryer-obhnordica-obh-nordica-reklame-gave-gifted-gaveiposten-sjekkhvajegfikkiposten-fryer-mat-middag-kjøkken-elektronikk

Halloo jeg fikk den nyeste easy fry & grill fryeren fra OBH Nordica, hvor heldig er jeg🥰. TUSEN TAKK OBH NORDICA!! Du kan finne den HER.

isalicious-isalicious1-Easy Fry&GrillXXL-airfryer-obhnordica-obh-nordica-reklame-gave-gifted-gaveiposten-sjekkhvajegfikkiposten-fryer-mat-middag-kjøkken-elektronikk

Den er så sykt fin og elegant, passer perfekt på kjøkkenet! Dette er en 2in1 fryer så man kan både fritere og grille med denne. Den har kapasitet på 6,5 liter som vil si 8 porsjoner! Jeg har selv aldri brukt en fryer, dette blir min første så blir spennende. Jeg tenker å vise dere første gang jeg bruker den og tenker selvfølgelig å prøve å lage litt booomb as french fries. Gleder meg utrolig mye!

isalicious-isalicious1-Easy Fry&GrillXXL-airfryer-obhnordica-obh-nordica-reklame-gave-gifted-gaveiposten-sjekkhvajegfikkiposten-fryer-mat-middag-kjøkken-elektronikk

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg