SJEKKLISTE FOR Å STARTE DAGEN RIKTIG

Hei ♥. Hvordan går det? Håper alle har det bra🤗! Jeg får mye respons og sidevisninger hver gang jeg skriver om rutiner, så i dag har jeg laget en morgen sjekkliste til dere. Denne sjekklisten passer kanskje litt ekstra nå i corona tider og hvor rutinene ikke er helt på topp! Kanskje for deg som jobber hjemme? Kanskje du sliter litt med å få en bedre morgen rutine, vet ikke helt hva som må til og trenger litt dra hjelp? Denne sjekklisten har jeg laget for at du skal ha en bedre start på dagen. Husk man trenger jo selvfølgelig ikke å gjøre alt på listen, bare det å klare å komme litt inn i rutine igjen er jo en bra ting. Du kan printe ut listen eller laste den ned på mobilen om du vil. Håper den kommer til nytte for noen. Ha en flott dag videre i den fine solen💕!

morgenrutine-morgensjekkliste-morgen-sjekkliste-startdagenrikitg-sjekklister-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-blogger-blogg-beautyblogger-moteblogger-livsstil-tips-råd-rutiner

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

6 kommentarer
        1. Det skal være sikkert å vist. Jeg brukte sånn ca 18-20 min på hele listen asså. Alle har vel tid til det?? Handler om å stå opp riktig tid og sette av tid til det. Viktig å ta vare på seg selv. Alt på listen går jo rimelig fort. Takk for bra liste har hjulpet meg i en vanskelig tid💚

    1. Så fin og positiv blogg må jeg si. Bra. Det. Ikke. Er. KUN. Rosa bloggere. Keep on 👏 (ps lagret sjekklisten,super fin. En bra liste å starte dagen med samtidig det går fort)
      Klem Irene 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg