SKIKKELIG EKKEL HENDELSE: LØRDAG I PARIS!! UAKSEPTABELT! (BLE SLÅTT TIL)

Paris-Frankrike-Outfit-klær-mote-trend-antrekk-uakseptabelt-ekkelhendelse-isalicious1-isalicious-blogger-skjønnhet-sminke-ekkelhendelseiParis-tåregass-bleslåtttil-voldelig-i-Paris
Bildene er tatt fra en annen kveld, smilte ikke denne lørdag kvelden for å si det sånn…

Heii folkens!

Denne lørdagen opplevde jeg noe skikkelig ekkelt her i Paris som jeg vil dele. Altså det var helt uakseptabelt det som skjedde! Vennene mine ble sprayet tåregass på og slått til, og jeg som en jente ble slått til!! Vi var 4 venner som skulle ut, han ene sitter i rullestol fordi han ikke kan røre kroppen. Vi pleier aldri å ha noen problemer med å gå ut noen av oss. Han i rullestol går ut av og til, det har heller aldri vært et problem for noen eller noen steder. Tvert imot vil jeg heller si.

Da vi kom frem til stedet som heter Pacha Club, gledet viP oss selvfølgelig til å gå inn å få danset litt og ha det gøy. Før var det bare en inngang der, ja jeg har vært der flere ganger før. Men nå var det to innganger, i den første inngangen smilte de og ønsket oss velkommen inn. Da tenkte jo vi at alt var greit som vanlig. Da vi kom til inngang 2, så vaktene på oss og sa nei. De var 4-5 stk. Vil bare legge til vi hadde så vidt drukket noe i det hele tatt før utestedet. Vi ville jo selvfølgelig vite hvorfor vi ikke fikk slippe inn når vi hadde kjørt ett stykke for å komme oss dit og vi gledet oss. De fortsatte å si nei, plutselig sa de at det var for mye folk, vi så kanskje 30 stk gå ut imens vi var der. Etterpå sa de det var på grunn av vennen vår i rullestol som allerede har vært der flere ganger før.. De mente det ikke var trygt nok der.. De har en egen inngang for folk i rullestol, vi er 3 stk som passer på han og det pleier å være null problem. Vi prøvde å forklare det, de spurte om han ene vennen min kunne komme opp å snakke med de som han gjorde. Vaktene var veldig hissige imens vennene mine var rolige..

Etter en liten stund prøvde han andre vennen min også å gå opp å snakke med de og hva tror du de gjorde?! De tok det aggressivt og sprayet tåregass rett i øynene hans og slo til han hardt.. Han falt ned trappa som var der. Han andre reagerte å sa noe som “heey hvorfor gjorde dere det mot vennen min” og de sprayet på han også imens de slo til han så han falt ned. Begge prøvde å reise seg og ble slått til igjen. På grunn av tåregassen kunne de ikke se eller forsvare seg tilbake. Jeg fortet meg bort til vennen vår som sitter i rullestol, dyttet han vekk fort. Hvem vet hva som hadde skjedd om han hadde fått tåregass på seg og blitt slått til! Vaktene brydde seg i hvert fall ikke!!

Etter ble jeg så irritert at ikke vaktene stoppet å spraye og slå så jeg hoppet foran vennen min. Jeg spurte dem hva de driver med?? Tror du ikke DE SLO TIL MEG RETT I ANSIKTET!? De slo så hardt at mobilen min føyk langt opp i luften og jeg begynte å blø neseblod! That was it for meg. De sprayer tåregass og slår folk, behandler handikapp dårlig og slår jenter??? Wow.. Ingen av oss hadde gjort noen ting, det der var HELT UAKSEPTABELT. De skal få høre det. Holder på med klage nummer to. ALDRI OPPLEVD LIGNENE!

Til og med alle rundt oss var helt sjokkerte, ingen ville inn dit og alle prøvde å hjelpe til… Han ene vennen min ropte at han skulle kjøre før de begynte å hisse seg veldig opp og de brydde seg selvfølgelig ikke. Vi endte opp med å måtte stå på parkeringen langt over en time pga han som skulle kjøre ikke så noe. De andre vaktene som jobbet i inngang 1 kom å beklagde på de andre vaktene sine vegne og var helt sjokkert selv.

Man må alltid passe på hvor man går, spesielt vakter kan være så utrolig høye på seg selv og ekle. Skikkelig ekkel hendelse, vi var så glade og gledet oss. Kvelden endte helt forferdelig. Igjen de skal få høre det. Jeg er så glad jeg tok video fra hendelsen, de prøvde å bruke lommelykter mot kameraet for å ødelegge, men fikk med det viktigste! MERK DERE NAVNET PACHA CLUB om dere skal til Paris, anbefaler jeg dere å IKKE gå dit. Jeg sier bare skulle ønske jeg hadde super power der og da, hadde tatt de alle😅… Ble kvalm av å se noen behandle vennene mine slik og slå meg i tillegg.

Ta vare på dere selv og håper dere har en fin dag folkens💜

Paris-Frankrike-Outfit-klær-mote-trend-antrekk-uakseptabelt-ekkelhendelse-isalicious1-isalicious-blogger-skjønnhet-sminke-ekkelhendelseiParis-tåregass-bleslåtttil-voldelig-i-Paris

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg