SKJERP DERE FOLKENS

isalicious-blogg-sosialemedier-instagram-blogger-blog-blogging-mote-trend-stil-fashion-trend-makeup-sminke-look-mobbing-haters-hater-hatere-mindyourownbusiness-tenkpådegselv-tragisk-tumblr-utrolig-instagram-latterlig-hatere-hater

Jeg fikk en kommentar her om dagen på instagram på ett helt vanlig selfie innlegg av meg med en quote. Altså for å være helt ærlig så tar jeg det som en kompliment at noen gidder å skrive en så lang kommentar til meg i det hele tatt. MEN syntes det er unødvendig. Jeg er heldigvis ganske sikker på meg selv så går ikke inn på meg og syntes ikke det var noe spesielt stygt heller det som står der men forstår bare ikke hvorfor? Hvorfor gidde? Hva får du ut av det? Altså det er så sykt tragisk med folk som skal sitte å bry seg om alle andre og peke på alt.

Meldingen jeg fikk så slik ut:
Why do individuals like you always have to say some irrelevant quote from tumblr and act like you are better knowing… it’s so cringe. As if you are all poetic and shit, no, you are called Sarah or some like that 27-40years old, who could be mixed up with 70% of the population because you have no uniqueness. you are a wannabe cultured and intelligent individual, you think you are intelligent and cultured because you post something that requires experience. You believe that if you post a photo of yourself and having some 2012 white girl qutoe that seems wise or some dumb stuff like that, it will make you seem cultured, intelligent and in control of your life. For people who can see beyond you and your fellow narrow minded individuals it is laughable to see how uncultured you seem whilst trying to seem cultured and at the same time thinking you are saying something relevant and clever because most people agree with you due to the fact that you are an average person and most people are like you… you think this quote is relatable because you had an argument with your boyfriend and you realized you weren’t right and it was very revolutionary for you, for some people this quote is like saying “sometimes grass can be wet” it has the same amount of common sense… just know that stealing quotes from tumblr that are also at the same time common sense and not intelligent and doesn’t illustrates a good point, makes you seem dumb for people who are more intelligent.

Jeg tenker på alle de som faktisk er usikre på seg selv som får slike meldinger og mye styggere kommentarer. Jeg vet jo at det skjer hele tiden og ikke alle som takler det like bra. Har venner som tar det veldig til seg og tenker mye på det i ettertid. Tenker hva får de som skriver ut av å skrive slikt? Jeg vet ofte de som skriver slikt er folk som har lav selvtillit, mye hat i seg og mye sjalusi..  Men allikevel hvordan kan ett menneske føle seg bedre av å skrive slemme ting osv? Du lager jo bare mer hat og får folk til å være slemme tilbake? Er jo vanligvis ikke det du vil om du ikke har det bra. Aldri forstått helt den men bare syntes det er totalt unødvendig. Gå heller å meld deg på boksing eller noe slikt om du trenger å få ut hat eller hva enn negativitet du trenger å få ut, haha!🤷‍♀️😂😂

Kan ikke folk bare slutte å tenke og bry seg så mye om andres liv. Heller begynne leve sitt eget liv og fokusere på seg selv. Mind your own business! For meg er det så vanskelig å forstå slikt fordi jeg ALDRI har vært en person som er sjalu på andre eller føler noe som helst form for hat og for å skrive slemt til andre for å føle meg bedre. Jeg er mer sånn at jeg syntes alle er vakre på sin egen måte og vet alle er forskjellige med sine meninger, og sin personlighet. Jeg vet jo også det er mange som kopierer hverandre, er provoserende og selvfølgelig – ja, er bedre å være seg selv men det er jo ikke mitt problem.. Hvorfor skal jeg blande meg oppi det 🤷‍♀️. 

Så til DERE som skriver slike kommentarer, stygge eller unødvendige meldinger til andre SKJERP DERE FOLKENS! Prøv heller å skrive fine ting til andre så de kan føle seg bedre.. Det gjør alltid jeg og det får meg som en person til å føle meg bedre. Alle burde være mer positive! Spre heller mer glede og kjærlighet! Du lever bare en gang så fokuser på ditt eget liv og vær hyggelig så føles det så mye bedre innvendig. Du får ærlig talt ikke noe ut av hat.  Spread love and get love eller hva?? 🥰🤗💕

Trykk HER hvis du vil se innlegget og min instagram.

3 kommentarer
    1. Jeg er enig med deg i budskapet, men så lenge vi velger å være synlig, så er det dessverre fritt fram for nett troll. Så da må styrken til å overse det finnes i oss selv. Absolutt ikke greit at folk skriver hva dem vil. Og det er mye hat og hets ute i den store internett verden. Vi får spre litt ekstra love gjennom bloggene så kanskje det smitter 😉

    2. Jaaa as! You go girl! Bra noen sier det! Er så mye shit snakking der ute og er så viktig å spre glede!

    3. Helt sant, liker det jeg ser og flott blogg 😊 men sant det hun sier over og det med at man må regne med det når man er synlig men også ikke egentlig. Folk trenger ikke være dritt sekk med hverandre av den grunn. Sender deg masse luv ihvertfall 🤗.
      Natta klem fra Aina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg