SMÅ INNKJØP & LITEN MATHANDEL

blogg-blogger-blogging-blog-blogs-toppblogger-isalicious-isalicious1-mathandel-innkjøp-matinnkjøp-kid-sunkost-life-isalicious.blogg-bloggtopplisten-bloggtopplista-

Hei ♥ Tenkte i dag å dele noen små innkjøp og en liten mathandel jeg gjorde på kjøpesenteret.

Jeg startet med å gå innom sunkost, alltid gøy å finne nye ting å prøve og teste. Må liksom alltid innom der for å finne noe nytt og spennende. Denne gangen kjøpte jeg coco crunsh og whole earth med ingefær smak. La meg fortelle dere, woooow det var godt!

Jeg har sett lenge etter sjokoladeboller over alt og ikke funnet det noen sted. Gjett om jeg ble glad da jeg så disse pluss de er veganske og med kokos –  enda bedre. De smakte helt nydelig, noe av det beste jeg har smakt! Eneste ulempen er at de var litt dyre, men må si de er verdt det😋. Drikken fra whole earth med ingefær smakte helt nydelig og med sterk smak av ingefær. Det er ikke ofte her i Norge at jeg finner noe som faktisk smaker ingefær selvom det står det inneholder det. Men den her var perfekt med masse smak 👌!!

Fant ikke noen link til coco crunch og drikken på sunkost. Men jeg fant en link på life HER til ingefær drikken.

Jeg trengte nye duftlys eller trenger og trenger.. Jeg elsker duftlys og er alltid på utkikk etter nye.. Skulle egentlig kjøpe noen på Nille da jeg så Kid hadde salg. Jeg fant disse her to som lukter helt nydelig og er på salg nå. Den svarte må jeg si luktet best! Fikk Syden og sommer stemning av begge duftlysene. Du kan finne det svarte duftlyset HER og det hvite HER.

blogg-blogger-blogging-blog-blogs-toppblogger-isalicious-isalicious1-mathandel-innkjøp-matinnkjøp-kid-sunkost-life-isalicious.blogg-bloggtopplisten-bloggtopplista-

Etter mine små innkjøp var jeg innom Meny og handlet litt div.

blogg-blogger-blogging-blog-blogs-toppblogger-isalicious-isalicious1-mathandel-innkjøp-matinnkjøp-kid-sunkost-life-isalicious.blogg-bloggtopplisten-bloggtopplista-

Kjøpte inn litt ting til frokost. Pleier egentlig aldri å kjøpe frokost juice, men tenkte jeg skulle teste den. Var faktisk kjempe god! Trodde den skulle smake mye gulrot da den inneholder det, men gjorde ikke det i det hele tatt. Smakte egentlig nesten som tropisk juice. 

Jeg elsker roastbiff så det måtte kjøpes og så prøvde jeg biffsalami som de akkurat har fått inn på meny. Har prøvd biffsalami før men aldri funnet det på vanlige butikker før, kun i utlands butikker. Var godt 👍.

blogg-blogger-blogging-blog-blogs-toppblogger-isalicious-isalicious1-mathandel-innkjøp-matinnkjøp-kid-sunkost-life-isalicious.blogg-bloggtopplisten-bloggtopplista-

Kjøpte risnudler og pad thai saus til en middag jeg skal lage. Altså Pad thai. En av mine favoritt retter så blir gøy å prøve å lage det selv.

blogg-blogger-blogging-blog-blogs-toppblogger-isalicious-isalicious1-mathandel-innkjøp-matinnkjøp-kid-sunkost-life-isalicious.blogg-bloggtopplisten-bloggtopplista-

Kjøpte inn mat til indisk tandoori! Hørt den her mango chutney sausen er kjempe god! 

blogg-blogger-blogging-blog-blogs-toppblogger-isalicious-isalicious1-mathandel-innkjøp-matinnkjøp-kid-sunkost-life-isalicious.blogg-bloggtopplisten-bloggtopplista-

Måtte selvfølgelig kjøpe inn litt snacks også 😫.. Ikke lett å holde seg unna alltid! De her er faktisk en av mine favoritt donuts, de smaker så ferskt og godt. De har vaniljekrem på innsiden og utsiden sjokolade med kokos 😍.

Ha en fin kveld💕!

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg