SMÅINNKJØP I PARIS

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-hårklype-yvesrocher-isalicious

T-skjorte – HER (NEW YORKER)

Heia folkens 💕

Håper alle har en fin onsdag så langt. Jeg var på kjøpesenteret her i Paris å gjorde noen små innkjøp. Kjøpte ting jeg trengte og noen ting jeg bare “MÅTTE” HA.. Blir alltid sånn, går man inn en butikk for å kjøpe en ting man trenger så kommer man ut med mer.. I hvert fall jeg. Derfor foretrekker jeg å handle på nett😅.. Om jeg ikke skal shoppe skikkelig da.. Hva tenker du om det? Syntes du det er lett å gå inn i butikken for å kjøpe kun den ene tingen du trenger uten å føye til noe mer?

Jeg har egentlig lagd en ‘haul’ video med innkjøpene, du finner den på TIKTOK HER eller på Instagram HER.

Forresten har ikke noen ordentlig speil eller lys her nede. Tror jeg må kjøpe meg et lys faktisk, tok ikke med meg min ring light og jeg angrer.

Ha en fin kveld 💕

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-hårklype-yvesrocher-isalicious

MICKEY T-SKJORTE – HER

Jeg digger New Yorker, altså man finner så mye fint der som man ikke ser over alt. Hater når alle har de samme klærne, noe jeg alltid prøver å unngå HARDT for å si det sånn. Jeg kjøper ALLTID T-skjorter og singletter fra New Yorker når jeg drar til Paris. Altså singlettene deres er best og de koster rundt 40 kr. Jeg vet de har butikken i Norge, men er en tradisjon jeg har hatt i flere år før butikken i det hele tatt var i Norge..

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-hårklype-yvesrocher-isalicious

Baksiden av T-skjorten som er over. Hvor søt er den ikke😍

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-hårklype-yvesrocher-isalicious

BASIC SVART T-SKJORTE – HER

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-hårklype-yvesrocher-isalicious

SINGLET – HER

Trenger du gode singletter, burde du sjekke ut New Yorker. De har virkelig de beste, bruker kun deres.

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-hårklype-yvesrocher-isalicious

KLYPE FRA NEW YORKER

Da jeg hadde funnet det jeg skulle ha, kom selvfølgelig datteren min løpende med den her fine hårklypen. Da måtte jeg jo selvfølgelig ta med den og🙂. Jeg bruker hårklyper hele tiden… men vil si jeg ikke trenger flere akkurat nå..

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-hårklype-yvesrocher-isalicious

Jeg har seriøst sett igjennom hele Paris nesten for å finne farge til brynene.. Det er ikke like lett som å finne som i Norge for å si det sånn… Det jeg ikke visste at her selger de det i frisør butikker, altså butikker med kun hår produkter. Kjøpte den her fra Beautylash som også er vegansk. Skal vise når jeg tester den en dag.

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-hårklype-yvesrocher-isalicious

ANSIKTS RENS – HER

Jeg har gått tom for ansikts rensen min fra Sebamed, den finnes her nede på apoteker. Men igjen vanskelig å finne for er 1000 forskjellige apoteker og var innom to så tenkte å prøve noe nytt. Jeg liker godt produktene til Yves Rocher, alltid gode på huden og naturlige så da kjøpe jeg en ansikts rens fra de. Prøvd den 2 ganger og liker den så langt! Jeg var forresten så heldig å få med en gave som er en av deres bestselger; Intens Metamorphose mascara, enda en grunn jeg liker Yves Rocher!😍

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-hårklype-yvesrocher-isalicious

Altså jeg gikk inn i matbutikken for å kjøpe melk.. Kom ut med to nye neglelakker.. Hvorfor?? Det er seriøst vanskelig å bare gå inn i matbutikkene her nede, de har så sykt mye fint og billig🥹

goyave-drink-paris-shopping-frankrike-butikker-neglelakk-tskjorter-klær-outfit-antrekk-beautylash-vegan-øyebrynsfarge-fargeøyebryn-øyebryn-veganskbrynfarge-newyorker-qwartz-loreal-truematch-serum-isalicious

LOREAL SKIN TINT SERUM – HER (adlink)

Super dårlig kvalitet, tok bildet som en screenshot fra en video jeg har. Jeg hadde gått tom fra Lôreal true match nude serum som har blitt min nye favoritt. Vil heller si en must-have. Den merkes ikke på huden, gir glød og er SUPER til sommeren. Anbefales!! Kjøpte en lysere farge bare for å prøve, men vil si 2-3 og 3-4 er så å si like bare forskjellige toner..

 

Mine sosiale medier

Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg