SOS Krise telefon

Altsååå. Se på det her..Mobilen min er jo rett å slett farlig.. Ticking bomb! Verste er at jeg tuller ikke engang, har kuttet meg mange ganger, haha! Jeg bruker nå Huawei Honor 9 som jeg har brukt nesten 3 år og den er gooodt brukt for å si det sånn. Den har gjort sin jobb og trenger en erstatter. Altså når jeg først kjøpte den var jeg in love for den var jo så fin men så ble jeg skuffet pga kameraet, den har nemlig ikke stabilisator noe som drar mobilen utrolig ned. Kvaliteten på bilene er kjempe bra på dagen men uten dagslys så funker det ikke🤷‍♀️.. For meg er kameraet det aller viktigste så da er det på tide men en forandring! For å ikke snakke om har en stripe over hele kameraet mitt også.. Men utenom det går mobilen like raskt som når jeg kjøpte den og den var jo som sagt utrolig fin 😍.. Har også Samsung galaxy 6+ som jeg har hatt mange år og jeg er veldig fornøyd med men den har blitt litt treg igjennom årene.

Jeg har vært på utkikk etter en ny mobil leeenge. Har vært veldig interessert i å kjøpe samsung galaxy s10 men nå har jo samsung galaxy s20 kommet ut så da ble valget vanskelig.. Så har jo Huawei p30 pro blitt kåret til den beste og samme med iphone 11 pro.. Så sliter litt. Kamera for meg er som sagt det viktigste! Har noen erfaring med noen av disse mobilene som er nevnt og kvaliteten på bildene? Please kom med forslag! Er krise klarer virkelig ikke bestemme meg og vil ikke kaste bort pengene på en dårlig mobil.

– Hvilken mobil har du? Er du fornøyd?
– Har du forslag til en bra mobil med super bra kamera??

Ha en fin dag videre 💕

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg