Spontan tur til Monaco

Hei 

Har vært en litt stressende uke, bestemte meg brått for å ta en tur til Monaco for å besøke mine foreldre, hvor min far har leilighet. Jeg drar allerede fra Paris på lørdag. Har enda ikke begynt å pakke, må hente ett hunde bur og selvfølgelig min hund som min søster (som også bor her i Paris) passer for meg. Har ikke startet å pakke engang i dag og får nok heller ikke startet i dag for er i studio nå og klokka tikker. Så har en del å gjøre klart på kort tid i morgen, kjenner jeg stresser sykt men skal nok få det til. 

Men blir UTROLIG bra å se mamma igjen og få litt tid med henne! Er ganske hardt noen ganger å bo så langt unna, føler meg litt alene noen ganger selvom jeg har gode mennesker rundt meg her. Men er en liten tomhet følelse. Gleder meg til den blir fylt igjen. Jeg har ett veldig nært forhold til moren min, jeg kan fortelle henne alt og vi kan gjøre alt sammen. Takker gud for at vi er så nære. Er veldig avhengi av min kjære mor.

Men nå skal jeg komme meg til sengs så jeg får stått opp tidlig og starte stresset. 

God natt alle sammen. 

Klem; Isalicious 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg