STORT SOMMERSALG + RABATTKODE & GAVE

// Samarbeid – Ideal Of Sweden

idealofsweden-isalicious-isalicious1-samarbeid-rabattkode-rabattkodeisalicious-rabattkodeidealofsweden-gratisveske-wants-newin-shopping-storrabattkode-stortsalg-salg-tilbud-favoritter-veske-deksel-sommermote-sommer-

Heii ❤

I dag har jeg et så supert tilbud jeg bare MÅ dele med dere i samarbeid med Ideal Of Sweden!

Akkurat nå er det 30% på ALT på HELE siden til Ideal Of Sweden og jeg har en rabattkode å dele med dere som gir dere 10% ekstra på salget! Om du handler for over 600 kr får du en flott shoppingveske i gave som er verdt hele 500 kr! Hvor bra er ikke det tilbudet her??!

Det beste er at salget også gjelder for den nye sommer kolleksjonen deres som er utrolig fin! Jeg skal rett inn å bestille meg noen ting nå! Elsker den grønne freshe vesken og det grønne matte mobildekslet som du kan se under med flere av mine favoritter.

RABATTKODE: isalicious1 💕

idealofsweden-isalicious-isalicious1-samarbeid-rabattkode-rabattkodeisalicious-rabattkodeidealofsweden-gratisveske-wants-newin-shopping-storrabattkode-stortsalg-salg-tilbud-favoritter-veske-deksel-sommermote-sommer-

1. HER  //  2. HER  // 3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER

idealofsweden-isalicious-isalicious1-samarbeid-rabattkode-rabattkodeisalicious-rabattkodeidealofsweden-gratisveske-wants-newin-shopping-storrabattkode-stortsalg-salg-tilbud-favoritter-veske-deksel-sommermote-sommer-

1. LAPTOP VESKE – HER  //  2. DEKSEL – HER  // 3. TRÅDLØS MOBILLADER – HER  //  4. DEKSEL – HER  //  5. VESKE – HER

 

Håper du får en flott dag videre! 🤗


Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg