SUPER COMBO SOM GIR GLØD & EN PLETTFRI LOOK (RABATTKODE)

//Affiliatelinker

sminke-skjønnhet-look-sminkelook-anbefaler-nyx-marshmellowprimer-marshmellow-primer-besteprimer-godprimer-anbefalerprimer-sminke-blivakker-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg-makeup-makeuprimer-makeuplook-recommend-vegansk-veganprimer-veganskprimer-vegansk-vegan-veganskhudpleie-vegansksminke-facetheory-foundation-veganskfoundation-veganfoundation-

Hei hei ♥

I dag har jeg to veganske produkter jeg vil anbefale som virkelig har blitt mine STORE favoritter💚🌱. En super duper combo! Jeg bruker disse produktene fast og kan virkelig stå for dem.

En ting som må sies er at jeg aldri hadde anbefalt noe jeg ikke kan stå for, det kan jeg love! MEN man må alltid huske at alle hudtyper er forskjellige og det funker forskjellig på alle. Jeg selv har sensitiv hud så er ikke alt jeg tåler. Jeg kan også bli oljete ved nese, panne imens jeg kan være tørr til tider. Når jeg har brukt disse to produktene sammen så har jeg ikke blitt tørr, oljete, ingen reaksjon (de er veganske så ikke så rart) og sminken holder så å si hele dagen.

PRODUKTENE:

sminke-skjønnhet-look-sminkelook-anbefaler-nyx-marshmellowprimer-marshmellow-primer-besteprimer-godprimer-anbefalerprimer-sminke-blivakker-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg-isalicious.blogg.no-sminkeblogger-hudpleie-produkter-vegansksminke-veganskprimer-

PRIMER – HER

Første produktet – selve basen, der bruker jeg Nyx sin Marshmellow soothing primer som er vegansk🌱. Den inneholder rotestrakt fra legestokkrose som også er kalt Marshmellow-plante og tilfører huden 10 egenskaper som skal komplimentere sminken. Den er egnet for alle hudtoner.

Jeg har brukt denne en stund nå og er kjempe fornøyd! Du får en skikkelig plettfri hud og super finish. Beste primeren jeg har brukt på lenge og tro meg har testet de fleste.. Primeren legger seg som silke på huden og det er super lett å påføre foundation etter. Primeren jevner virkelig ut teksturen, gir fukt og glød. Sliter ikke lenger med tørr eller oljete hud når jeg bruker denne og sminken holder igjennom hele dagen. Sliter også ofte med å være tørr under øynene med sminke, men ikke med den her! For å ikke snakke om hvor godt den lukter, helt nydelig. Anbefaler denne på det sterkeste!

FORDELER:
– Vegansk formel
– Jevner ut sminken lett
– Skjuler fine linjer
– Gir huden en jevn tekstur
– Mykgjør
– Forlenger sminkens holdbarhet
– Fukter
– Beroliger
– Gir glød
– Myk finish

Du kan finne den HER og den er faktisk på 22% rabatt akkurat nå!

 

facetheory-skincare-hudpleie-hudpleieprodukter-anmeldelse-anbefaling-foundation-vegansk-vegan-veganskhudpleie-veganskfoundation-crueltyfree-hud-sminke-vegansksminke-isalicious-isalicious.blogg-blogg-blog-blogs-blogger-blogging-isalicious1-skjønnhet-sminke-makeupreview-veganskeprodukter-

VEGANSK FOUNDATION – HER

Dette er min foundation favoritt fra Facetheory som er vegansk💚🌱. Den gir en super fin glød og ser helt naturlig ut på (du kan bygge den opp om du vil). Det jeg liker mest er at den føles ikke tung ut i det hele tatt på huden, hater den tunge sminke følelsen. Jeg føler faktisk ikke at jeg har på sminke når jeg bruker den, den tetter ikke porer og er god for huden. Den funker veldig godt på sensitiv og akne hud ellers all hud.

Jeg brukte denne ett par ganger nå i sommer både i sol, regn og så å si storm.. Let me tell you.. Den holdt igjennom alt mye bedre enn noen andre foundation jeg har brukt! Jeg blir heller ikke tørr eller oljete av det i det hele tatt.

Det som er veldig fint med Facetheory sine produkter er at om du får feil nyanse eller ikke liker ett produkt får du igjen pengene. Alle deres produkter er veganske og cruelty-free. Alle produktene til Facetheory har også en veldig god pris! Jeg kan virkelig anbefale dette produktet og som sagt bruker det fast selv.

FORDELER:
– Alkoholfri
– Vegansk
– Ph 5-6
– God på sensitiv og akne hud
– Tørker ikke ut huden
– Sminkefri følelse
– Gir glød
– Fri for parabener
– Fri for silikon
– Fri for Sulphate / SLS
– SPF15 4-stjerne UVA beskyttelse
– Tuben er laget av resirkulerbart aluminium

(Jeg bruker nyanse 4 som passer perfekt til min hudfarge)

Du finner den HER og rabattkode: BBISA1 gir deg 20% rabatt 😍

sminke-skjønnhet-look-sminkelook-anbefaler-nyx-marshmellowprimer-marshmellow-primer-besteprimer-godprimer-anbefalerprimer-sminke-blivakker-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg-makeup-makeuprimer-makeuplook-recommend-vegansk-veganprimer-veganskprimer-vegansk-vegan-veganskhudpleie-vegansksminke-facetheory-foundation-veganskfoundation-veganfoundation-

Over kan du se meg bruke begge produktene og huden min har aldri sett bedre ut med sminke 😍

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg