SUPER FLOTT GAVE I POSTEN FRA H&M

//GAVE

hmbeauty-hm-hmbeauty-hm-adventskalender-julekalender-skjønnhet-produkter-selfcare-selvpleieprodukter-selvpleie-isalicious-isalicious1-jul-besteadventskalender-anbefaler-bad-favoritter-gave-gifted

Hei folkens, håper alt er bra med dere 🤗

Jeg har vært så heldig å få noen flotte gaver fra H&M beauty  og Vass som jeg i dag vil vise dere. Jeg fikk H&M sin flotte 24 days of selfcare adventskalender som inneholder alt du trenger av selvpleie, i tillegg til det fikk jeg fine badeprodukter og leppe pleie sett.. Jeg er super fornøyd og fått så mye fint i kalenderen hittil❤!

hmbeauty-hm-hmbeauty-hm-adventskalender-julekalender-skjønnhet-produkter-selfcare-selvpleieprodukter-selvpleie-isalicious-isalicious1-jul-besteadventskalender-anbefaler-bad-favoritter-gave-gifted

Du finner denne flotte kalenderen HER 🎄

hmbeauty-hm-hmbeauty-hm-adventskalender-julekalender-skjønnhet-produkter-selfcare-selvpleieprodukter-selvpleie-isalicious-isalicious1-jul-besteadventskalender-anbefaler-bad-favoritter-gave-gifted

Noen av de andre fine gavene jeg fikk i tillegg til adventskalenderen 💕

hmbeauty-hm-hmbeauty-hm-adventskalender-julekalender-skjønnhet-produkter-selfcare-selvpleieprodukter-selvpleie-isalicious-isalicious1-jul-besteadventskalender-anbefaler-bad-favoritter-gave-gifted

Her er noen av mine favoritter hittil fra adventskalenderen. Den leppepomaden her dufter så godt av vannmelon og gjør leppene super myke, en ny favoritt!

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg