SUPRE BLACK WEEK TILBUD

Reklame | IDEAL OF SWEDEN / GINA TRICOT / MELLOW COSMETICS

blackweek-tilbud-salg-mellowcosmetics-idealofsweden-ginatricot-rabattkode-isalicious-isalicious1

Hei 🖤

Akkurat nå er det jo som de fleste kanskje vet Black week og da er det super mange gode tilbud der ute. Jeg tenkte da i dag å vise noen supre tilbud og wants innen mobil, mote og sminke. Det er jo alltids greit å få kjøpt inn det man trenger til en god pris! 

 

IDEAL OF SWEDEN:

rabattkode-tilbud-blackweek-salg-50prosent-50-isalicious-rabattkode-isalicious1-blogger-toppblogger-mote-trend-stil-skjønnhet-discountcode-idealofsweden-sale

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER

Ideal of Sweden har nå 50% rabatt på HELE nettsiden hvor du kan finne alt trendy til mobil og super fine vesker i god kvalitet. Trykk HER for å komme til tilbudet.


 

GINA TRICOT:

ginatricot-rabattkode-mote-stil-trend-isalicious-isalicious1-blogger-trender-nyheter-blackweek-blackfriday-rabatt-tilbud

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER

Festsesongen er i gang og da er det greit å få kjøpt en flott kjole til 25% rabatt. Gina Tricot har så mange utvalg av kjoler og fest klær akkurat nå. De har de perfekte nyttårs og jule kjolene. Verdt å ta en titt😍.

ginatricot-rabattkode-mote-stil-trend-isalicious-isalicious1-blogger-trender-nyheter-blackweek-blackfriday-rabatt-tilbud

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER  //  7. BUKSE – HER & JAKKE – HER  //  8. HER

Gina Tricot har ellers 25% rabatt på hele nettsiden


 

MELLOW COSMETICS:

rabattkode-mellowcosmetics-mellowmakeup-makeup-sminke-vegansksminke-vegansk-vegan-bestesminke-anbefaler-favoritt-rabattkode-isalicious-isalicious1-blackweek-tilbud-salg-rabatt

Mellow Cosmetics har lenge vært en av mine favoritt merker innen sminke. All sminken deres er vegansk🌱, cruelty-free og parabenfri. Jeg eier flere av Mellow sine leppestifter og liplinere som jeg er kjempe fornøyd med og du kan se meg med på bildene ovenfor. Akkurat nå har de hele 50% rabatt på hele nettsiden om du bruker kode: friday50 og tilbudet finner du HER.

rabattkode-mellowcosmetics-mellowmakeup-makeup-sminke-vegansksminke-vegansk-vegan-bestesminke-anbefaler-favoritt-rabattkode-isalicious-isalicious1-blackweek-tilbud-salg-rabatt

1. HER  // 2. HER

Disse her er to av mine største favoritter fra Mellow Cosmetics og de er mine faste to-go look. Jeg syntes selv at Mellow sine liplinere er de beste, lett å påføre, trenger vanligvis bare påføre en gang og de holder seg utrolig godt på uten å klumpe. Det samme med leppestiftene deres, holder leppene hydrerte og varer lenge. Anbefaler alltid Mellow om noen ser etter den perfekte liplineren eller leppestiften. 
rabattkode-mellowcosmetics-mellowmakeup-makeup-sminke-vegansksminke-vegansk-vegan-bestesminke-anbefaler-favoritt-rabattkode-isalicious-isalicious1-blackweek-tilbud-salg-rabatt

1. HER  //  2. HER

Jeg selv har tenkt å kjøpe en av disse over, tror jeg går for bilde nummer to som er Bronze goddess bundle. Som sagt så har jeg kun prøvd leppeproduktene til Mellow og har lyst til å prøve noe mer siden jeg er så fornøyd. De har så mange fine bronzere, blush og øyeskygger😍!!

 

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg