SYK hud reaksjon!

Hei hei 🙂

Jeg fikk en pakke i posten med gratis produkter for en stund siden, for å være helt ærlig vet jeg ikke helt hvem som sendte pakken. Jeg har klart å miste lappen jeg fikk med i pakken dessverre. Men har ikke så mye skryt å si for å si det sånn så er vel like så greit for dem, haha! Fikk syk hud reaksjon som dere kan se rett under her. Var såvidt jeg turte gå ut(gjorde jo selvfølgelig det uansett), det så mye verre ut i lys og kjente meg såvidt igjen! Fikk allergi flekker i hele fjeset, på leppene og ble hoven. Var utrolig vondt også:( !! Vær veldig forsiktig med hva dere bruker av produkter folkens spesielt dere med sensitiv hud! Hjelper ikke alltid at det står produktene er for sensitiv hud, har jeg lært ett par ganger nå.

Det bildet her er ca 2 uker etter hud reaksjonen, så var mye verre!

Fikk 4 produkter:
– Garnier SkinActive Micellar cleansing gel wash
– Garnier Micellar water 
– Garnier SkinActive botanical day cream
– Deep pore cleansing facial brush and massager

Disse produktene “SKAL” være til sensitiv hud noe jeg har.. Rose kremen som er botanisk er super. Har brukt den fast lenge før jeg fikk den gratis. MEN den ene ansikts rense geleen har jeg prøvd før for kanskje 2 år siden og fikk reaksjon. Så tenkte jeg å prøve den igjen og fikk selvfølgelig reaksjon IGJEN! Prøvde kanskje 3-4 ganger bare for å se men det gikk veldig dårlig! Fikk allergi flekker i hele fjeset så helt forferdelig ut og tok kanskje 2-3 uker før det ble helt bra. Så anbefaler IKKE den for folk som meg med veldig sensitiv hud. 

Garnier sin SkinActive med grønn te som er botanisk (fikk ikke den i pakken men fått den før) derimot funker utrolig bra for meg selv om den skal være til kombinasjons hud og oljete hud. Har ikke fått noen som helst reaksjon og den fjerner sminke utrolig bra. Så den kan jeg anbefale. Bilde under

Klem; Isalicious
 

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg