Syk med feber..

Jaa ikke nok med at man må gå hjemme hele tiden og nå i tillegg blir jeg syk😣☹️🥺.. Nå kan jeg ikke gå på mine daglige turer engang.. Eller er kanskje like greit jeg ble syk nå når det likevel ikke skjer noe og man må sitte inne mesteparten av tiden uansett. Og nei, det er ikke coronavirus ut ifra det jeg vet. Er nok en helt vanlig halsbetennelse, gjør så helsikes vondt!! Har hatt litt feber i natt også, verste natta på lenge. Lå å kaldsvetta hele natten imens jeg tok klærne av og på hele tiden.. Hvorfor har kroppen så sykt trust issues når man er syk(??!) haha, altså varm kald varm kald, blir jo gal.. Halsbetennelse er noe av det VERSTE jeg vet sånn seriøst😣. Man kan verken svelge, drikke eller spise og i tillegg til det klarer jeg ikke røre nakken + ørene sviiiir. Går rundt som en stiv pinne all day long. Så nå skal jeg gå å drikke en varm solbærtoddy med sitron, te for harde livet og prøve slappe av.. Får håpe det går raskt over! Noen andre som er syke nå eller har noen tips til å bli frisk fort?

Btw den pyjamasen jeg har på meg på bilde er den beste! Så varm og god😍. Ønsket den til jul og fikk den av min kjære mor. Jeg var rundt på pyjamas jakt og gikk igjennom alle butikker. Den her fra Kappahl var den beste og den er såå god å ha på for å ikke snakke om koselig🥰. Jeg fant den ikke på nettet lenger men vet de har lignende som er like fin, link til bukse; HER og topp; HER  Sokkene er også ifra Kappahl men finnes ikke lenger. 

Tøflene fra Kid er også supergode av ekte lammeskinn, beste tøflene jeg har hatt hittil. Jeg er så sykt kresen på tøfler, har hatt så mange men de her IT for meg. Du kan finne de HER.

Håper alle dere andre er i god form og har en flott dag 💕

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg