TANKER & MOTIVASJON

isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-toppblogger-blogglisten-blog-helg-fredag-quotes-ordtak-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious.blogg.no-

Heii ♥

Da er det helg igjen og kjenner jeg er så lei alt stenges ned igjen! Hadde planer med søster og min mor å gå ut en tur i dag på en lokal “cafe-bar” som vanligvis stenger kl 22 og hadde gledet oss. Vi har ikke gjort slikt på leenge og vi hadde trengt det. Gledet meg til å fikse meg litt, slappe av og ha det gøy. Begynner å bli kjedelig at alt stenges ned HELE tiden, jeg forstår det.. Men som jeg har sagt tidligere hvorfor åpne og stenge annenhver uke? Bare hold det stengt en stund og la ting virkelig roe seg.. Men nei da, heller åpne og stenge hele tiden. Blir så sykt dumt.. Føler det nesten er en lek.. Særlig når ikke statsministeren selv engang klarer å holde seg til reglene, hallo🤷‍♀️..

Jeg hadde igjen tenkt å melde meg på trening som jeg har nå prøvd i flere måneder, men er jo ikke mulig. Er jo ikke vits akkurat å melde seg på trening for å ikke gå der og betale for nada. Jeg er en sånn person når jeg først starter med å trene så må jeg virkelig trene hver dag og da funker ikke det akkurat nå for tiden.

I dag har jeg stresset så å si hele dagen, vært noe å gjøre hvert sekund og tenkt mye i dag på alt mulig. Har vasket og ordnet hele dagen for å holde hjernen litt opptatt fra å ikke tenke så mye. Sånt skjer i blant spesielt nå for tiden når det ikke er så mye å gjøre.

Sikkert flere som føler det på samme måte nå og er litt lei? Prøver jo hver dag å være positiv og takknemlig, men noen dager funker det ikke like mye. Det er jo helt normalt. Når jeg føler sånn her så pleier jeg å se på litt inspirerende og motiverende bilder som jeg tenkte å dele med dere andre som også trenger det.

Håper alle har en fin fredag og får en super helg 💕🤗

isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-toppblogger-blogglisten-blog-helg-fredag-quotes-ordtak-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious.blogg.no-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-toppblogger-blogglisten-blog-helg-fredag-quotes-ordtak-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious.blogg.no-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-toppblogger-blogglisten-blog-helg-fredag-quotes-ordtak-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious.blogg.no-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-toppblogger-blogglisten-blog-helg-fredag-quotes-ordtak-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious.blogg.no-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-toppblogger-blogglisten-blog-helg-fredag-quotes-ordtak-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious.blogg.no-positiv-positivholdning

isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-toppblogger-blogglisten-blog-helg-fredag-quotes-ordtak-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious.blogg.no-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-toppblogger-blogglisten-blog-helg-fredag-quotes-ordtak-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious.blogg.no-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-blogging-toppblogger-blogglisten-blog-helg-fredag-quotes-ordtak-motivasjon-inspirasjon-inspo-isalicious.blogg.no-

Ha en fin kveld✨💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg