TIPS FOR STØRRE LEPPER UTEN Å FYLLE DE

Det er så mange som vil ha større lepper men ikke alle som vil fylle dem. Mange ønsker kun litt større lepper på fest eller når man pynter seg men på en naturlig måte. De finnes jo tusenvis av lip plumpere der ute som er mye mer fornuftig valg og “sunnere” enn å fylle de med masse piss.  Men så er det ikke alle som fungerer så da tenkte jeg å komme med en anbefaling av mine to absolutte favoritter.

Jeg selv kunne aldri ha fylt leppene mine og bruker heller en lip plumper om jeg vil pynte meg litt ekstra. Syntes egentlig sminke holder, er litt mer for en naturlig look så bruker det ikke noe særlig lenger. Men ikke alle som syntes det er nok med leppe sminke så da må det mer til.

Før brukte jeg så å si lip plumper hver gang jeg skulle noe så tror nok jeg har testet de fleste opp igjennom årene og funnet de som fungerer. Jeg kan ikke love at de funker på alle andre slik de fungerer på meg. Jeg har jo testet noen som skal være utrolig bra men som ikke fungerte på meg i det hele tatt. Så man må nesten teste ut litt selv men har hatt venner som har prøvd de her av meg som tilmed har vurdert å fylle leppene som har elsket dem og bestilt de selv etter. De tilmed la vekk tanken å fylle leppene som er supert for det ser jo virkelig ikke noe særlig bra ut..

 

PROCLÉ:

isalicious-blogg-procle-bloggno-citylips-lipplumper-leppeforstørrende-storelepperutenkirugi-anbefale-anbefaler-lipplump-leppeforstørrendeleppomade-størrelepper-storelepper-kollagen-hvordanfåstorelepper-hvordanfåstørrelepper-størrelepper-leppeforstørringDen her er ett svensk produsert merke som heter Proclé som er en av mine favoritter. Den kommer vel egentlig på første plass av mine to favoritter. Men det som er dumt er at man får ikke tak i den som er svart på utsiden som jeg syntes var den beste. Den har gått ut av produksjon og den andre som du ser her i fargen nude er den nye. Den gamle versjonen funket mye bedre, ga bedre plump og var finere på men den er fortsatt veldig bra. Mine favoritt farger er clear og nude. Har prøvd pink men den funket faktisk ikke på meg og likte heller ikke fargen så godt. Jeg vil si clear gir mest effekt. Etter du har påført så vil du kjenne en prikkende følelse, men ikke ubehagelig og du vil se forskjell etter kanskje 5-10 min. Plump effekten varer rundt 3 timer så da må du påføre på nytt om det trengs. Den lukter forresten godt.

Prisen er det heller ikke noe å si på den ligger på rundt 50-70 kr. Jeg vil si til en så billig pris så er den super.

Tips; Ekfolier leppene før du bruker lip plumper. Deretter bruker clear først i rundt 15-20 min så bruker du nude eller den fargen du foretrekker etter så det gir det dobbel effekt!

LINK: CLEAR | NUDE | PINK | MUAVE

Rabattkode: TRYKK HER og få 100 kr i rabatt.

isalicious-blogg-procle-bloggno-citylips-lipplumper-leppeforstørrende-storelepperutenkirugi-anbefale-anbefaler-lipplump-leppeforstørrendeleppomade-størrelepper-storelepper-kollagen-hvordanfåstorelepper-hvordanfåstørrelepper-størrelepper-leppeforstørring

CITY LIPS: 

isalicious-blogg-procle-bloggno-citylips-lipplumper-leppeforstørrende-storelepperutenkirugi-anbefale-anbefaler-lipplump-leppeforstørrendeleppomade-størrelepper-storelepper-kollagen-hvordanfåstorelepper-hvordanfåstørrelepper-størrelepper-leppeforstørring

Den her heter City Lips som er under merket City Beauty som er fra Los Angeles. Den her fungerer kanskje like bra som den over bare at den er litt mer pricy fordi det skal være ett lukseriøst merke. Ofc Los Angeles sier jo alt.. Den ser også mye finere ut på enn mange andre plumpere og lukter utrolig godt! Du kan få disse i klar, shimmer eller litt mer matte glosser og de har mange farger å velge mellom! Jeg har prøvd Tokyo Kiss som er en nude farge med shimmer. Den lukter av vanilje og føles kjempe behagelig ut på. Etter den er påført kan man se effekt etter 15 min, så litt mer tid enn den første jeg skrev om og noe som er ett lite minus for meg MEN den forstørrer leppene mye så også ett pluss. Effekten varer rundt 3 -4 timer. Det jeg liker veldig godt med denne er at den gir utrolig mye fukt til leppene og peeler dem.

Tips: Hvis du har veldig tørre lepper å påfører denne så fjerner den all tørr hud. Så anbefaler ikke å bruke den ute om du har tørre lepper. Jeg bruker denne hjemme for å gi masse fukt og fjerne tørr hud om leppene er skikkelig tørre. 

Prisen ligger på rundt 300 kr.

LINK: HER (du må kontakte dem for å få bestilt til Norge nå leste jeg)

Rabattkode: SKIN15 for 15% av ditt kjøp.

 

Har du noen flere spørsmål så er det bare å kontakte meg! Ha en fin kveld 💕

4 kommentarer
      1. Hmm, du mener i selve butikken tenker jeg? Det vet jeg faktisk ikke noe om. Da må du eventuelt sjekke kanskje kicks eller vita eller noe? I Sverige vet jeg de har de i butikk men ikke her i Norge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg