TOO HOT

Heii😊.

I dag kjente jeg at jeg bare trengte å fikse meg eller sminke meg litt.. Føler det blir så lite fiks for tiden, man blir jo mest sittende hjemme eller bare ut på tur så trengte en litt piff. Sminker meg jo aldri for tiden, gjør vanligvis ikke det så ofte ellers uansett men ihvertfall 1 gang i uka. Alle dagene er så like.. Begynner bli lei nå. Prøver å variere litt på hva jeg gjør hver dag men begynner å bli tom for ideer. Men fikse seg litt er jo alltids en god ide eller hur? Flere som bare fikser seg litt for moro skyld for tiden?

Jeg var også ute en tur i dag med en god venn for å komme oss ut litt samtidig som jeg måtte innom posten så plutselig bestemte vi oss for å spise på peppes på vei hjem. Vi var veldig usikre med tanke på covid19 men det var faktisk ingen i restauranten og hun som jobbet der sa de er veldig nøye i disse tider, og akkurat hadde desinfisert hele restauranten før vi kom såå da ble det peppes. Jeg spiste selvfølgelig min favoritt; Knockout pai! Den er sååå god men også super HOT altså TOO HOT men jeg digger det🔥! Anbefaler å prøve den om dere er innom peppes og liker sterk mat. Liker egentlig ikke pizzaene på peppes KUN den paien. Flere som har prøvd den paien😍? 

(Forresten prøv å overse kvaliteten på bildene, hadde ikke batteri på den andre tlf jeg pleier å ta bilder med🤦‍♀️🤦‍♀️)

Nå skal jeg få av sminken igjen.. Så se en film, må bare finne ut hvilken film(har alltid samme problem) og etter tenker jeg legge meg. Det blir så sykt sent hver dag i det siste så i dag skal jeg prøve å legge meg i litt “riktig” tid. Prøve… 

Ha en fin natt ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg