Tror folk blir litt gale av meg

selfie-meg-snapchat-fersken-selfie-portrett

Heii 💕

Nå må jeg si vi er heldige altså, været er så bra og det har jo vart mange dager i strekk nå! Har egentlig vært ute hele dagen og nytt det utrolig fine været. Må jo nyte det i mens vi kan, you never know. Plutselig snur alt seg, så er ute så mye som mulig. Hva gjør dere om dagen?

Det er jo så vakkert ute nå – virkelig altså! Var jo på en lang tur i skogen i dag, så har jeg  jo selvfølgelig tatt maaaassse bilder som jeg alltid gjør, elsker å ta bilder! Tror folk blir litt gale av meg av og til, jeg tar jo faktisk bilder av så å si ALT. Tilmed når vi i familien skal spise sammen så er det sånn at de ofte automatisk venter med å spise slik at jeg kan ta bilde før de rører maten, haha! 🤭😅

Her er ihvertfall noen bilder jeg ville dele.

armeriddere-mat-frokost-blåbær-bær-kaffe-cafelatte-caffelatte-kaffelatte-isalicious-blogger-blogg-blog
Før jeg gikk ut i dag spiste jeg forresten den beste frokosten! Arme riddere med bringebær, blåbær og caffe latte. Yummy!! 😍

natur-bilder-naturbilder-drøbak-frogn-viken-skansen-øvredammen-dam-innsjø-and-gjess-blogg-blogger-blog-skog-trær-naturlig-grønt-natur-bilder-naturbilder-drøbak-frogn-viken-skansen-øvredammen-dam-innsjø-and-gjess-blogg-blogger-blog-skog-trær-naturlig-grønt-natur-bilder-naturbilder-drøbak-frogn-viken-skansen-øvredammen-dam-innsjø-and-gjess-blogg-blogger-blog-skog-trær-naturlig-grønt-

natur-bilder-naturbilder-drøbak-frogn-viken-skansen-øvredammen-dam-innsjø-and-gjess-blogg-blogger-blog-skog-trær-naturlig-grønt-natur-bilder-naturbilder-drøbak-frogn-viken-skansen-øvredammen-dam-innsjø-and-gjess-blogg-blogger-blog-skog-trær-naturlig-grønt-Vakkert ikke sant?😍 Ha en fin kveld videre folkens! 💕

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg