UKEN SOM VAR & 11.OOO FØLGERE PÅ INSTA

Affiliatelinker/samarbeid

lilimargo-bestehudkrem-tilbud-rabattkode-ukensomvar-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-blogging-hudpleie-lyko-wants-ukensbilde-ukenrett-middag-mat-11kfølgere-instagram-antrekk-outfit

 

AKKURAT NÅ:  Er jeg ganske så fornøyd! Sitter her å skriver på bloggen. Akkurat ferdig med å svare på en del mail og gjort ferdig litt fakturaer med en del samarbeid jeg har hatt.

 

UKENS TANKE: Uansett hva man har gått igjennom eller går igjennom så må man bare stå på og ikke gi seg. Resultater kommer til de som jobber hardt for det, virkelig!

 

UKENS HØYDEPUNKT: Vel, det må være at jeg i dag fikk 11.000 følgere på instagram, sykt glad og stolt! Min instagram: Isalicious1. Har også en del nye samarbeid jeg gleder meg masse til å vise!

lilimargo-bestehudkrem-tilbud-rabattkode-ukensomvar-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-blogging-hudpleie-lyko-wants-ukensbilde-ukenrett-middag-mat-11kfølgere-instagram-antrekk-outfit

 

UKENS NEDTUR: Ingen spesielle nedturer..

 

UKENS FAVORITTPLAGG: Helt klart denne velur joggedressen fra H&M som jeg fikk til jul.

julegaver-gaver-christmasgifts-gifts-jul-julegave-rituals-uniqone-hm-hm-kid-duft-klær-produkter-hudpleie-isalicious-isalicious1-duftlys-kidduftlys-hårpleie-maske-høytaler-rumblespeaker-rumblehøytaler-

BUKSE – HER  //  JAKKE – HER

 

UKENS INNKJØP: Haha, den velur joggedressen jeg skrev om over måtte jeg ha en til av. Den er så syykt behagelig og god! Nå kan jeg bo i den, haha! Tenker å kanskje kjøpe den i enda flere farger. Elsker den!

velur-joggetøy-hm-isalicious-innkjøp-newin-bukse-jakke-isalicious1-blogger-blogg-moteblogger-blog-blogging

BUKSE – HER  //  JAKKE – HER

 

UKENS FAVORITT: En krem fra ett samarbeid jeg har med ett fransk merke som heter Lili Margo. Har selv brukt denne kremen en god stund nå. Den gir masse fukt og glød til huden!! Kommer aldri til å anbefale ett produkt jeg ikke selv kan stå for og kan si denne kremen er helt fantastisk! Denne kremen er laget av helt naturlige ingredienser. Akkurat nå har Lili Margo en valentine kampanje, egentlig koster kremen 45 euro (rundt NOK 450) og nå koster den 38 euro ( rundt NOK 380). Du kan i tillegg bruke rabattkoden min: LMISA3 for 20% ekstra rabatt på denne kampanjen og ellers alt på nettsiden. Du finner kremen HER.

lilimargo-bestehudkrem-tilbud-rabattkode-ukensomvar-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-blogging-hudpleie-lyko-wants-ukensbilde-ukenrett-middag-mat-11kfølgere-instagram-antrekk-outfit

 

UKENS TIPS: Må bare tipse en siste gang om dette samarbeidet jeg har med Ideal of Sweden som varer til 14/2. Det er en valentines kampanje som gir deg 2 for 1 på alle deksler på hele nettsiden. Koden: isalicious1 gir 15% ekstra rabatt på denne kampanjen og ellers ALT på nettsiden. Kampanjen finner den HER.

lilimargo-bestehudkrem-tilbud-rabattkode-ukensomvar-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-blogging-hudpleie-lyko-wants-ukensbilde-ukenrett-middag-mat-11kfølgere-instagram-antrekk-outfit

 

 

UKENS ØNSKELISTE:

wants-want-isalicious-vilha-isalicious1-blogger-hudpleie-sminke-hud-skjønnhet-lyko-samarbeid

1. HER  // 2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER

(Kode: Isalicious 123 for 100 kr rabatt på LYKO)

 

 

UKENS SANG(er): Den sangen her!!!💃💃💃🙌

 

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Jobbe hardt, kun det egentlig.

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Det bildet her jeg tok når jeg var ute å gikk tur 😍

lilimargo-bestehudkrem-tilbud-rabattkode-ukensomvar-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-blogging-hudpleie-lyko-wants-ukensbilde-ukenrett-middag-mat-11kfølgere-instagram-antrekk-outfit

 

UKENS CRAVING: Den chipsen her fra Rema 1000! Sunnere, sykt god og spicy🔥!! Har du ikke prøvd, så burde duu!

lilimargo-bestehudkrem-tilbud-rabattkode-ukensomvar-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-blogging-hudpleie-lyko-wants-ukensbilde-ukenrett-middag-mat-11kfølgere-instagram-antrekk-outfit

 

UKENS MATRETT: En pastarett min søster lagde med fetaost, ovnsbakt tomat, vårløk og hvitløk! Var helt sykt godt!

lilimargo-bestehudkrem-tilbud-rabattkode-ukensomvar-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-blogging-hudpleie-lyko-wants-ukensbilde-ukenrett-middag-mat-11kfølgere-instagram-antrekk-outfit

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg