UKEN SOM VAR

isalicious-isalicious1-isalicious.blogg_.no-blogger-blogg-blogging-toppblogger-topplisten-topplista-blogs-blog-sminke-skjønnhet-beautyblogger-fashionblogger-stilblogger

 

AKKURAT NÅ: Jeg sitter å skriver imens jeg hører på musikk. Blir litt dansing innimellom også, haha. Jeg og musikk. Går jo ikke å sitte i ro imens jeg hører på musikk..

 

UKENS TANKE: Jeg har hatt en utrolig fin fin uke! Prøvd å fokusere mer på meg selv og kost meg i det fine været med familien🥰.

 

UKENS HØYDEPUNKT: Det må være dagen jeg blogget om i går.

mote-trend-stil-outfit-antrekk-stearinlys-duftlys-coctails-drinker-bellini-mat-restaurant-kid-sjøsternen-drøbak-isalicious1-isalicious-fishandchips-isalicious.blogg.no-frokost-nellycom-amerikanskepannekaker-blogg-blogger-blogging-stilblogger-moteblogger-skjønnhetsblogger-skjønnhetblogger-makeupblogge-beautyblogger-sjøutsikt-utsikt-norge-byliv-sentrum-torg-middag-sommer-restaurantsjøstjernendrøbak-fjord-fjordutsiktdrøbak-topblogger-toppblogger-topplisten-topplista-nellycom-look-sminke-naturligsminke-fashion-style-pastelfarger-pasteltrend-stormoteblogger-

 

UKENS NEDTUR: Ingen spesiell nedtur som jeg kommer på. Har hatt en veldig fin uke!

 

UKENS FAVORITTPLAGG: Den toppen HER. Den er så sommerlig og fin 😍. 

stil-mote-trend-outfit-antrekk-favoritt-ukensfavoritt-pasteltrend-pastelfarge-trender-style-fashion-amerikanskepannekaker-utsikt-ukensbilde-favorittinsta-isalicious-isalicious.blogg.no

 

 

UKENS INNKJØP:

nordicfeel-nordicfeelno-produkter-skjønnhet-skjønnhetsprodukter-sminkeprodukter-sminke-ofra-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-blogger-biooil-realtechniques

BLUSHZER – HER  //  HIGHLIGHTER – HER  // SMINKESVAMPER – HER  //  BIO-OIL – HER

 

UKENS FAVORITT: Denne positive og motiverende instagrammen: HER.

 

UKENS TIPS: De her duftlysene under fra KID. De lukter helt nydelig og er på 50%  i butikkene nå. Skal kjøpe de selv 😍.

mote-trend-stil-outfit-antrekk-stearinlys-duftlys-coctails-drinker-bellini-mat-restaurant-kid-sjøsternen-drøbak-isalicious1-isalicious-fishandchips-isalicious.blogg.no

MIMOSA & ROSA – HER  //  CARIBBEAN STARFRUIT – HER

 

UKENS ØNSKELISTE:

nellycom-bodygreen-lagerpriser-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-blogger-wants-innkjøp-shopping-news-klær-mote-trend-sommerklær-sommer-supreprodukter

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER  //  7. HER

 

UKENS SANG(er): Den sommer spillelisten HER og den sangen HER.

 

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Spare penger, er alltid ett mål for meg egentlig 🤑🤑.

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Denne solnedgangen og skyene. Piece of art.

https://www. stil-mote-trend-outfit-antrekk-favoritt-ukensfavoritt-pasteltrend-pastelfarge-trender-style-fashion-amerikanskepannekaker-utsikt-ukensbilde-favorittinsta-isalicious-isalicious.blogg.no-.com/watch?v=pNHp-wg7QXc&list=WL&index=9

 

UKENS CRAVING: Det må ha vært Sara Bernard og punchboller 😫!!!

 

UKENS MATRETTER: En gnocchi rett jeg lagde med en egenlagd oste saus og amerikanske pannekaker laget av søster.

stil-mote-trend-outfit-antrekk-favoritt-ukensfavoritt-pasteltrend-pastelfarge-trender-style-fashion-amerikanskepannekaker-utsikt-ukensbilde-favorittinsta-isalicious-isalicious.blogg.no-gnocchi-pasta-mat-middag-salat-sunnmat-stil-mote-trend-outfit-antrekk-favoritt-ukensfavoritt-pasteltrend-pastelfarge-trender-style-fashion-amerikanskepannekaker-utsikt-ukensbilde-favorittinsta-isalicious-isalicious.blogg.no-gnocchi-pasta-mat-middag-salat-sunnmat-

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg