UKEN SOM VAR

mote-trend-stil-outfit-antrekk-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no

AKKURAT NÅ: Jeg har akkurat kommet hjem fra matbutikken og sitter på verandaen å nyter det fine været imens jeg skriver dette innlegget. Gleder meg også til å spise marokkansk middag i kveld 😍.

 

UKENS TANKE: Jeg er så lei av alt det her corona kaoset. Jeg vil starte å trene igjen og at ting skal gå tilbake til normalt. Savner å kunne gå ut å spise og gå på kino! Når vil det skje? Om ett par måneder eller år?

 

UKENS HØYDEPUNKT: Hmm.. Det er jo ikke så mye som skjer for tiden, men må vel være at det ble så fint vær så jeg kan endelig tilbringe masse tid ute igjen 😍.

 

UKENS NEDTUR: Kommer ikke på noe.

 

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne søte furry toppen du kan finne HER. Den er super behagelig på!

 lookoftheday-outfitoftheday-dagenslook-dagensoutfit-antrekk-outfit-klær-mote-trend-stil-klesinspirasjon-toppblogger-topplisten-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg

UKENS POSITIVE: Igjen været og at jeg har fått ett nytt samarbeid som jeg gleder meg til å dele.

 

UKENS ØNSKELISTE: Alt i dette innlegget HER som jeg postet her om dagen.

 

UKENS TIPS: Ok, så jeg er en iskrem elsker så må tipse om smoothie/sorbet isen med smak av mango
som jeg kjøpte fra isbilen. SYK god og den er vegansk🌱

iskrem-mangois-mango-is-smoothieis-smoothiemangois-smoothiemango-sorbetmango-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg-no-is-isbilen-isbil

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Gå tur hver dag, kanskje begynne å trene igjen?

 

UKENS SANG: Må nevne to jeg har på hjernen.. DaniLeigh –  keeper og Kendra Jae ft. Saweetie – See Saw

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Må være det bildet her som jeg tok av himmelen en dag det regnet litt. Utrolig fint 😍!

bilder-minuke-bilderdesistedagene-foto-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-toppblogger-topplista-topplisten-sol-natur-norge-flaxlodd-outfit-skjønnhet-sminke-utsikt-mat-middag-marokkanskmat-marokko-

UKENS CRAVING: SJOKOLADE!! Jeg aner ikke hvorfor, men vært helt vilt denne uken når det kommer til
sjokolade cravings! Ikke måte på!

 

UKENS MATRETT: Det må være en marokkansk omelett jeg fikk servert her om dagen🤤.

bilder-minuke-bilderdesistedagene-foto-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg.no-toppblogger-topplista-topplisten-sol-natur-norge-flaxlodd-outfit-skjønnhet-sminke-utsikt-mat-middag-marokkanskmat-marokko-

Ha en fin kveld💕✨

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg