Unge med god helse kan også dø av coronavirus. SE VIDEO!

Okk! For alle de som har sagt så lenge du har bra helse og er ung så kan du ikke bli alvorlig syk eller dø. Den nyheten her ble postet på snapchat.. Hun over trener alltid og er ung. Hun hadde dødd hvis ikke det var for at hun fikk øyeblikkelig hjelp og respirator. Er ikke første tilfelle jeg har hørt om i det siste heller.. Så folk må slutte å gå rundt å tro “det kan ikke skje meg fordi jeg er ung og har bra helse”. Om du så tenker slik så vil jeg kalle deg egoistisk, uansett om det ikke skjer deg noe eller du blir alvorlig syk så kan du bære smitten og gi det til mange andre som kanskje ikke er like heldige.. TENK DEG OM! Ikke sett andre mennesker i risiko.

I går når jeg var ferdig i matbutikken sto jeg utenfor butikken litt før jeg skulle gå hjem og da så jeg en guttegjeng komme ut. De var vel rundt 18 år( for å være ærlig så de ikke så gamle ut) og alle hadde en 6-pack med corona i hånda imens de snakket om festen de skulle på.. Hallo? Vet de ikke hva som skjer i verden? Har de ikke foreldre som passer på?? Er en fest virkelig så viktig? Helt latterlig hvor avhengig folk er av å feste. Bare ikke fest på en liten stund så kanskje Coronaviruset går vekk så alle kan gå ut og leve normalt igjen.. Mange tar det faktisk seriøst og sitter hjemme imens noen går på fest å ødelegger for alle andre. Blir så irritert og oppgitt.

Se videoen under!

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg