Update 04.07.2019

Hei hei 🙂

Tenkte siden jeg ikke har blogget så mye i det siste å bare legge ut litt bilder og update fra dagene som har vært. 

Blitt gjort ganske mye de siste dagene eller mye har skjedd. ENDELIG har jeg funnet leilighet og typen har akkurat fått kontrakt med en super bra jobb. Så nå begynner endelig ting å gå etter planen, kjenner lykkerus i hele meg. Ellers har det vært en del studio i det siste og har spist masse god mat. Vært mye ute i det fine været. Man må virkelig nye det imens man kan her i landet.. Fått kjøpt inn en del nye ting også som jeg har tenkt å vise snart.

Ellers så kommer søsteren min ifra Paris i dag, har ikke sett henne på 3 mnd så blir bra! Så nå venter jeg utålmodig og i spenning.

Jeg håper alle får en god natt 🙂

Min favoritt: pekanpai

Taco salat fra Peppes Pizza

Utsikt fra opera huset

Sørenga <3

Restaurant Mirabel Sørenga

Beste pizzaen da fra Mirabel

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
 

Klem; Isalicious

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg