Update: de siste 2 ukene

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

Hei! Da er jeg tilbake etter enda en pause. Men denne gangen en LANG pause. Jeg har trengt litt pusterom fra sosiale medier i det siste egentlig. Vært deilig. Trengte å fokusere 100 % på en del ting, meg selv, familien og slappe av litt. Vært litt mye i det siste.. Så her kommer jeg med en liten update og noen bilder fra de siste 2 ukene.

Har ikke fått tatt noe særlig bilder i det siste pga mobilen min er helt klikk! Det er fuktighet eller dugg som har kommet seg inn i kameraet som kommer og går.. Den lever liksom sitt eget liv og bestemmer når jeg skal få ta bilder. Utrolig irriterende!! Men har lenge (par år) trengt ny mobil uansett så bestilte en ny her om dagen, gleder meg sånn til at den kommer😀! Jeg har det å usette slikt for syntes det er så vanskelig å finne den “beste” mobilen og heller ikke en så dyr.. Så utsetter og utsetter men endelig klarte jeg det. Skal vise mobilen når jeg får den. Har jo ett supert speilrefleks kamera liggende som jeg må få i bruk, er bare det at jeg må finne den frem egentlig..

Det har vært en litt trist måned egentlig.. Bestemoren min døde jo for akkurat 2 år siden og hennes bursdag var i over igår på Sankthansaften. Savner henne så utrolig mye og skulle så ønske jeg bare kunne gi henne en klem.. Det er helt forferdelig å aldri igjen kunne se en man er så glad i. Selv om hun ikke er med oss så valgte vi å feire den på en fin restaurant slik vi gjør hvert år. Det kommer vi nok alltid til å fortsette med. Vi pleier jo å se på bålet også men det ble det jo ikke noe av i år selvfølgelig grunnet Corona. 

Ellers så har jeg bare nytt det deilige været vi har hatt! Skulle egentlig reise nå denne måneden for å se familie og ordne noen viktige saker men jeg måtte utsette det til neste måned da man kan reise igjen, gleder meg! Har ikke reist på over 1 år, er faktisk rekord! Aldri i mitt liv gått så lang tid, tror på det lengste har det vært kanskje 6-7 mnd. Så kjenner meg veldig rastløs. Blir sånn når man er vandt til å reise, litt negativt også for skulle ønske jeg kunne nyte Norge litt mer. Norge er ett supert og trygt land, men ganske kjedelig i lengden. Mye mer som kunne vært gjort med dette landet, vi som bor i ett av verdens rikeste land. Er ikke så mye her for unge slik det er i andre land.

Jeg har endelig vært på prøvetime på ett nytt treningsstudio som jeg tenker å melde meg inn i så da skal treningen komme i gang igjen. Det var så DEILIG å trene igjen, har ikke ord. Kroppen har trengt det så sykt! Jeg har egentlig alltid trent siden jeg var barn å ble mer og mer aktiv med årene. Har faktisk ikke trent på rundt over 2 år (pga flytting osv) som er utrooooolig lenge for meg! Så har det jo vært det med corona lenge nå i tillegg. Da er jeg ihvertfall igang og endelig kan jeg bli litt fit igjen 💪.

Jeg håper alle har en mega fantastisk sommer og nyter det fine været! 💕

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-treningdrøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-treningdrøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

Her kan dere se hvordan bilder kameraet mitt tar nå. Det her er ikke på det verste en gang…

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-treningdrøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-treningdrøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

Fine gaver jeg fikk av min kjære 😍. Jeg er heldig!

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-treningdrøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-treningdrøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening
drøbak-handelshuset-selfie-outfit-style-fashion-stil-mote-trend-sminke-look-sminkelook-sommer-bursdag-mat-middag-tur-natur-lasagne-fridays-oslo-gaver-rituals-shopping-trening

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg