Update; mye har skjedd

isalicious-blogg-blogger-paris-huawei-huaweip30pro-huaweip30-isalicious.blogg_.no-mote-trend-sminke-monaco-reise-update-oppdatering

Heei ♥

Jaa.. Looong time no see. Har ikke fått muligheten til å blogge i det siste for har hatt en del å drive med.. Har en del planer jeg holder på med akkurat nå for tiden, prøver å komme i mål. Har vært ute å reist og mye har skjedd. Men nå er jeg tilbake her på bloggen og jeg kjenner jeg har savnet å blogge faktisk. Deilig å ha ett sted hvor man får ut litt av det man tenker, føler og driver med.

 

Jeg har vært i både Monaco og Paris for å besøke familie den siste tiden. Først var jeg i Paris å besøkte litt familie så dro jeg til Monaco der min far har en leilighet der han var med moren og lille søsteren min. Jeg klarer meg ikke lenge uten familien min så da ble det en liten tur og etter det dro jeg tilbake igjen til familie i Paris. Men nå er jeg altså tilbake igjen i Norge. Var jo ikke bare bare å være i Paris akkurat nå med tanke på Corona situasjonen. Måtte gå med maske 24/7 og så å si alt var stengt. Men alltid koselig i Paris uansett da egentlig.

 

Mobilen min har forresten blitt frastjålet💔.. Jepp.. Min helt nye mobil som jeg kjøpte i juni.. Jeg er så forbanna, altså har gjort alt for å finne den. Mark my words, ALT. Prøvd alle slags mulige måter men er ikke mulig. Vært så lei meg og sur! Ikke måte på.. Nesten som å ha en kjærlighets sorg, om det er lov å si.. Elsket den mobilen, så fin, ny og bra! Det verste er jeg trodde jeg hadde sikkerhets kopiert alle bildene mine, men fant ut kun bildene jeg har tatt med selve kameraet er lagret. Alt jeg har tatt med insta kameraet og snapchat er borte.. Altså jeg tar så mye med insta og snap kameraet.. Alle videoene mine er borte. Vil gråte bare jeg skriver det her nå😥.. Det som også er kjipt er jeg hadde brukt flere timer på å lage div mapper, hadde gjort klart alle bildene til det innlegget her blant annet men sånn er det.

Så da er det tilbake til den gamle mobilen min som ikke har mer plass, er treg og ikke tar bra bilder i det hele tatt 🙃. Jaja jeg har i hvert fall en annen mobil å bruke da.

 

Jeg tenkte kanskje å skrive litt mer om den hendelsen her som fikk mobilen min frastjålet i ett annet innlegg. Om jeg tør… Det som skjedde skremmer meg fortsatt og har egentlig ikke pratet noe særlig om det. Vi får se.

Ha en strålende dag videre 💕

Add meg på snapchat om du vil følge meg: Trykk HER

snapcode-isalicio91-isalicious-isalicious1

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg