Update & outfit 21.07

Hei Hei 🙂

Hvordan har din helg vært? Jeg selv har egentlig ikke gjort noe særlig denne helgen. Jeg har for det meste bare vært inne jobbet mye med noen oppdrag som jeg skal fortelle om mer senere. Så har jeg klart å rydde rommet litt også. Nå skal jeg lage litt mat til min far, min kjære og selvfølgelig meg selv. Blir bare noe skikkelig søndags mat idag som er pizza, mais og salat. Så skal vi også se en film, blir kos! 

Jeg håper alle har en flott helg 🙂

Outfit:
Topp: Missguided
Bukse: Pull & Bear
Veske: Glitter
Sko: Ivyrevel

Meg og lillesøster <3

Det her er det eneste jeg kom meg ut av huset for på fredag.. I needed som cake! 
 

Kontakt:
Snapchat: Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1
Twitter: Isalicious

Klem; Isalicious 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg