Utro for 20 gang og stolt

Trodde du ja.. Ikke så mange ganger, men det var 15 gang da! Klarer bare ikke å stoppe meg selv.

HAHA, neida APRILSNAR!!!! 😂Jeg så ingen som hadde tatt en aprilsnar på bloggen så tenkte jeg skulle dra en haha🤷‍♀️.

Altså er det noe jeg hater mest av alt og da mener jeg HATER så er det utroskap! Jeg kan ikke fordra det eller personer som er det. Jeg vet det kan skje for noen men da elsker du ikke personen du er sammen med. Du burde være samvittighetsfull nok til å gjøre det slutt og la den personen gå videre med livet sitt så den kan finne en som virkelig setter pris på hun/han. Syntes utroskap er så egoistisk, for meg er det faktisk ingen unnskyldninger på det å være utro. Hørt så mange som er utro i fylla og sånt.. For meg er det INGEN unnskyldning og kunne aldri ha falt meg inn å være utro bare fordi man er full. Altså for meg er det bare en utrolig dårlig unnskyldning🤷‍♀️🤷‍♀️. Har du ikke kontroll på deg selv så burde du heller ikke drikke eller være i ett forhold da…

Dro en aprilsnar på søster og mamma i dag også haha! Fortalte at jeg var gravid, mamma tok det litt seriøst (ble stresset) haha og søster var mer sånn ja right.. Føler meg litt barnslig men det får bare være for er jo rett å slett det, haha.. Har du lurt noen i dag?

Forresten har forandret header i dag. Bildet er fra min favoritt lounge i Monaco som heter Amber hvor jeg er hver sommer. De har den beste shisha/vannpipen også! Finnes ikke bedre og finere sted😍❤️. Hva syntes du om min nye header?

Ha en flott dag videre 💕

6 kommentarer
    1. lol den var bra😂👍🏼 jeg tenkte bare utro og stolt hvem er hun? men har ikke lurt noen idag visste ikke det var 1 april engang før jeg leste posten din. kjempe fint bildet

    2. Gjorde akkuratt samme med mamma i dag!!! Sa jeg var gravid og det gikk ikke så bra hun klikket i vinkler! Digger den nye headeren super fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg