Vår opprydding

Heihei

Da har jeg endelig fått tid til å sette meg ned litt. Har ryddet rommet i hele dag og hivd så utrolig mye. Fant ting jeg ikke husket jeg hadde engang i skap og skuffer. Men føler nesten ikke det hjelper, har så sykt mye ting, sminke og klær! Så har jeg ikke det største rommet heller. Blir ganske trangt så følte det var deilig å kvitte seg med en del ting. Har masse klær jeg skal gi til Frelsesarmeen, føles alltid godt å gi noe til de som ikke har noe. Har masse igjen å rydde men nok for i dag. Tenkte egentlig bare hoppe i dusjen, altså føler jeg er dekket av støv! Går rundt å nyser liksom.. Må bare få sagt jeg har bodd i Paris i så å si 3 år så ting har ligget en stund.. Mamma har såklart vasket gulv og sengetøy ofte men det blir støvete uansett seruuuu. Men da håper jeg alle har en super natt og hatt en fin dag.

KONTAKT:
Snapchat: Isalico91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious1

God natta 🙂

Masse rot og en som absolutt ville være med i bildet mitt.
Klær som skal gå til frelsesarmeen.

Klem; Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg