Valentinsdag

Hellooen 🙂

Jeg må bare legge ut bilder fra Valentins! Jeg hadde en helt fantastisk dag! Min kjære gjorde en helt fantastisk jobb. Jeg trodde faktisk vi ikke skulle gjøre noe så plutselig så sa han at jeg skulle gå å fikse meg, jeg visste ingenting. Så tok han meg med på en indisk restaurant hvor de hadde utrolig god mat. Jeg glemte selvfølgelig å ta bilde av maten og tok bare video. Stupid me, glemmer meg alltid. Når desserten kom som også var kjempe god som var samosa med nøtter og sjokolade. Har faktisk aldri smakt samosa som en dessert kun som en rett. Spesielt men godt. Men ihvertfall så kom servitøren med gave fra min kjære samtidig var utrolig søtt. Fineste gaven fra fineste mannen. Så min Valentinsdag var vellykket.

Sosiale medier:
Snapchat:  Isalicio91
Instagram: Isalicious1
Facebook: Isalicious

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg