VÅREN DROPPES OG VINTEREN ER TILBAKE

snø-snørigjen-vinter-norge-oslo-blogger-blogg-blog-blogging-blogg.no-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg-skjønnhet-sminke-look-dagenslook-hverdag-toppblogger-topplisten

Hei♥

Ok wow wow wow! Det snør igjen!? Altså jeg vet det begynte å snø i går kveld men fikk sjokk når jeg så ut av vinduet i dag tidlig. Trodde virkelig ikke det skulle komme så mye snø og virkelig legge seg også😭.. Ser ikke ut som det har tenkt å stoppe snø med det første heller.

Nå som snøen endelig hadde gått vekk og himmelen hadde blitt klar igjen. Himmelen var blå, solen hadde kommet frem og det hadde begynt å bli varmere😍. Jeg hadde endelig begynt å gå turer igjen og være mer ute. Jeg som trodde sommeren var nær, vet våren kommer først, men vil bare skippe den så sommeren kan komme. MEN NEI, vi dropper hele våren og går heller tilbake til vinteren! Er det mulig😣.. Tilmed mer snø enn vi har hatt i det hele tatt i vinter. Det kunne ikke kommet litt før da og la våren komme nå..

Nå er det helt tilbake til grå – trist himmel, kulde og snø. Jeg vet jeg klager.. Men holder nok med corona og å det å ikke ha noe å gjøre. Jeg er også en skikkelig sommer person. Liker vinteren, men det holder med snø og kulde i 1-2 mnd. Kjenner sånne her tider at jeg savner det å bo i Frankrike. Der er det jo mange pluss grader vanligvis i april-mai og null snø. Men skal prøve å  ta meg sammen litt og være positiv.. Får heller sette meg i sofaen med en stor kopp kakao og kanskje se på en film (kanskje en julefilm, neida😂)

– Er vel flere som var klar for vår, sol og varmere tider?

snø-snørigjen-vinter-norge-oslo-blogger-blogg-blog-blogging-blogg.no-isalicious-isalicious1-isalicious.bloggsnø-snørigjen-vinter-norge-oslo-blogger-blogg-blog-blogging-blogg.no-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg

Altså her har vi egentlig skikkelig utrolig fin fjord utsikt😩. Alt man ser er en haug av snø og grå himmel.

snø-snørigjen-vinter-norge-oslo-blogger-blogg-blog-blogging-blogg.no-isalicious-isalicious1-isalicious.bloggsnø-snørigjen-vinter-norge-oslo-blogger-blogg-blog-blogging-blogg.no-isalicious-isalicious1-isalicious.blogg

Ha en fin dag videre✨

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

3 kommentarer
    1. Nordmenn skal alltid forsvare landet sitt men vil si meg enig med deg ganske lei vinter og kulde

    2. hahaaaaa digger du sier du skal være positiv så kommer du med julefilm 😹😹 digger måten du skriver på, vær det ikke forandre det 😻😽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg