Vellykket dag 05.08.19

Hei hei 🙂

Har vært en tur i Oslo sentrum for noe små ærender. Trengte ett par ting og for å spise litt ofc. Spiste kebab på Carmel grill. Beste kebaben i Oslo syntes jeg ellers Balkan. Anbefaler dere å sjekke ut om dere liker kebab eller ikke har vært der før. De har så sykt mye annet godt også! Så måtte jeg selvfølgelig ha Oreo milkshake fra BurgerKing, tuller ikke blitt helt avhengig av den!! Den smaker så sinnssykt godt! Har tilmed blitt så gal jeg lastet ned appen til BurgerKing kun for å få rabatt på milkshaken, haha! Koster egentlig 49 kr ish til vanlig og med appen kan man få den for 29 kr. Shame jeg ikke viste det fra før.. Men var en vellykket dag ihvertfall og nå er jeg helt død. Tenkte å få lagd litt middag og gå til sengs.

Håper alle har hatt en fin dag og sov godt 🙂

Kebab fra Carmel Grill. Vet det kanskje er spesielt for noen men om du tar grillkrydder på så blir det så mye bedre! Tuller ikke engang!
My new love <3 

Kontakt
Instagram: Isalicious1
Snapchat: Isalicio91
Facebook: Isalicious1

Klem; Isalicious

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg