VERDENS BESTE ISLATTE!!

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious-isalicious1-mindag-dagenigår-dagensantrekk-klær-speil-helvete-verdensbesteiskaffe-icecoffee-waynescoffee-cafe-selfie-mat-kake-mudcake-bestekaken-middag-outfit-newin-innkjøp-pai-quiche-isalicious.blogg.no

Hellu♥

I går var jeg ENDELIG å hentet ett nytt speil etter myeee leting! Speilet mitt ble nemlig knust for ca 2 uker siden, noe så kjipt! Det speilet var så fint og perfekt størrelse. Altså hvor vanskelig det er å finne det perfekte speil! Jeg skulle egentlig ha ett speil på 180 x 50 med en fin ramme MEN er helt UMULIG å finne, tro meg. Jeg har søkt på alt som finnes! Så utrolig irriterende. Men så fant jeg til slutt ett greit speil på Jysk, ikke helt hva jeg ville ha men funker.. Leter fortsatt om jeg finner noe bedre.. Kjenner jeg er så shit lei speil.. Om du vet om ett slikt speil forklart over, gjerne fortell meg 🙂

Da jeg hentet speilet hadde jeg ikke med bil(har ikke lappen selv) så da måtte jeg ta dette tunge speilet med på en laaaaaang bære tur for å si det sånn og på flere bussturer. Tilmed innom cafeen der min søster jobber i en annen by, til bussen igjen og bære det hjem. Jeg trodde det var ingenting og var så tøff inne på Jysk da jeg kjøpte det! Men wooow altsååå! Jeg fikk lyst å gråte av og til når jeg bar speilet og kjente armene bare nektet men kunne ikke gi meg. Gråter nesten bare av å tenke på det😂. Kroppen min verker helt skinnsykt i dag. Men joooda måtte ut å handle og bære igjen i dag, så det føles super godt nå for å si det sånn🙃.

Ok så over til Islatte.. Jeg dro innom nye jobben til søsteren min for første gang, hun jobber på Wayne’s coffee. Bestilte en pai med grønnsaker og så var jeg var litt usikker på hva jeg skulle drikke da hun anbefalte meg en iskaffe eller islatte med hasselnøtt i. Jeg visste egentlig ikke om jeg ville ha det da jeg ikke drikker så mye iskaffe heller varm kaffe MEN jeg er så utrolig glad jeg gjorde det! Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg gjort en stoor feil og gått glipp av en av de beste smaker! No joke!!! Det er den BESTE iskaffen jeg har smakt i mitt liv, faktisk den beste kaffen i det hele tatt. Den var så god! Så om du skal innom Wayne’s coffee og du tåler nøtter prøv islatte med hasselnøtt 🤤🤤🤤😍!! Har noen smakt den? Hva syntes dere?

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious-isalicious1-mindag-dagenigår-dagensantrekk-klær-speil-helvete-verdensbesteiskaffe-icecoffee-waynescoffee-cafe-selfie-mat-kake-mudcake-bestekaken-middag-outfit-newin-innkjøp-pai-quiche-isalicious.blogg.no

Prøvde også den kaken her som var kjempe god. Den heter sjokolade kladdekake. Den skal egentlig ikke varmes, eller pleier ikke å bli varmet men jeg ba om det og det var kjempe godt. Den ble som en konfekt kake eller en fondant kake. Myk, god og varm😍. Anbefales om du bestiller den😊.

blogg-blogger-blogging-blog-isalicious-isalicious1-mindag-dagenigår-dagensantrekk-klær-speil-helvete-verdensbesteiskaffe-icecoffee-waynescoffee-cafe-selfie-mat-kake-mudcake-bestekaken-middag-outfit-newin-innkjøp-pai-quiche-isalicious.blogg.no

Ha en fin kveld og helg✨💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg