VI ER ALLE VAKRE OG UNIKE (+SALG BLIVAKKER)

| Annonse – Affiliatelinker  |

isalicious-isalicious1-blogger-blog-blogging-blogg-topplisten-kvinnedagen-holdesammen-isalicious.blogg.nokvinnedagen-salg-blivakker-isalicious-isalicious1-blogger-blogg-blog-blogging-womenday-kvinnedag-power-isalicious.blogg.no

 

Hei♥

Gratulerer med kvinnedagen til alle vakre og sterke kvinner der ute i verden. JA, vi er sterke! Alt det vi kvinner må gjennomgå fra følelser, urettferdighet, press, våres månedlige perioder til fødsler. Eneste vi kvinner burde å bli litt flinkere på er å stå sammen og støtte hverandre. Er faktisk ikke så ofte jeg ser det og er veldig trist. Jeg selv prøver alltid å komplimentere andre kvinner og heie på dem uansett! Verden blir ett så mye bedre sted om vi bare står sammen enn å hate på hverandre. Hva får man ut av hat uansett enn det å føle seg dårlig med seg selv? Gjør positive fine handlinger og du vil føle deg så mye bedre innvendig. Vi er alle vakre og unike på hver vår måte, husk det💖!
GIRL POOWER! 🤗🤝

Jeg vil også dele med dere at blivakker.no har masse salg i dag for å feire kvinnedagen. Alt i butikken er på 22-55 % rabatt og med koden GIRLPOWER får du 5% ekstra rabatt! Under skal jeg vise dere noen innkjøp og mine favoritt produkter. 

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-

NYX PIMER  //  FOUNDATION PUDDER   //  NYX LIPGLOSS

Nå: 170 (FØR: 219) – NÅ: 155 (FØR: 199) – NÅ 124 (FØR 159)
De her produktene har vel kanskje sett da det er så utrolig mye prat om dem i det siste. Tenkte jeg skulle teste ut om de faktisk er sååå bra som alle sier.

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-

BODY MILK
NÅ: 279 (FØR: 409)

Jeg bruker denne her fast og elsker den. Kjøpte den første gang for litt siden og det skal jeg fortsette med. Den gir masse fukt, er 99% naturlig, trekker fort inn og lukter herlig😍.

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-

HÅNDKREM
NÅ: 95 (FØR 149)
Den håndkremen her er i samme serie som den body milk’en over og funker på samme måte. Lukter utrolig godt, trekker raskt inn og gir masse fukt.

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-MASCARA
NÅ: 89 (FØR: 129)
De fleste har kanskje prøvd denne mascaraen allerede? Dette er min favoritt og kjøper den fast!
blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-

BIO-OIL
NÅ: 147 (FØR: 189)
Utrolig bra olje. Brukt den pga arr av litt dårlig hud før og den har redusert arrene mine til de grader! De er så å si borte. Hørt den funker bra på strekkmerker også!

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-

COCONUT HAIR TREATMENT
NÅ: 109 (FØR: 169)
Bruker den her fast blant annet før jeg føner håret da den funker som en varme beskytter og hvis jeg skal style håret. Den lukter så godt og gir masse fukt til håret.

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-

BRONZER
NÅ: 178 (FØR: 229)
Beste bronzeren. Lukter godt og gir fint naturlig glød✨

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-HUDKREM
NÅ: 272 (FØR: 349)
En av mine favoritter. Gir og holder på fuktigheten!

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-

EYEBROW GEL
NÅ: 69 (FØR: 89)
Prøvd så mange forskjellige øyebryns gele før jeg fant den her! Brukt den i rundt 2 år og er kjempe fornøyd.

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-

PARFYME
NÅ: 514 (FØR: 659)
En av mine favoritt parfymer, lukter helt nydelig.

blivakker-kvinnedagen-rabatt-salg-hudprodukter-sminke-parfyme-primer-krem-bodylotion-bronzer-biooil-weleda-nyx-lorealinfailliblefoundationpowder-isalicious1-isalicious-blogger-isalicious.blogg.no-anbefaler-

SKIN FOOD
NÅ: 116 (FØR: 149)
Den her anbefaler jeg sterkt! Jeg har den alltid i hus, men bruker den ikke fast. Men om jeg får tørre flekker på huden eller om huden har reagert på noe da huden min er veldig sensitiv så bruker jeg denne. Funker ALLTID.

 

Ha en flott dag videre✨💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg