Den beste mobilen

JAA! Da har jeg ENDELIG ny mobil etter mange år🤩. Åh, den gleden når man endelig finner det man har søkt etter i flere år, slik føler jeg nå! Det var virkelig på tide med en bra mobil, den gamle var godt brukt for å si det sånn. Jeg hadde en Huawei Honor 9. Den slo seg av alene, ganske knust og for å ikke snakke om kameraet.. Kameraet var supert i skikkelig sol lys men ellers funket det ikke så bra. Den siste tiden kom det dugg i kameraet også som kom og gikk hele tiden. Så mobilen bestemte når jeg skulle få ta bilde da for å si det sånn.. For meg er kameraet på en mobil det viktigste, bryr meg ikke noe særlig om alt det andre. Men derimot batteriet på Honor 9 er vel det beste og den er SUPER rask fortsatt den dag i dag. Men bare det at den slo seg av av seg selv funket jo ikke i lengden.. Føler jeg neste er trist av å skifte mobil, haha.. Jeg blir så glad i ting. Er helt latterlig..

Mobilen jeg da har kjøpt nå er Huawei P30 Pro. Jeg har lagt min elsk for Huawei sine mobiler og pcer de siste årene. Før var det alltid Samsung. Huawei imponerer meg noe sykt. Siste pcen jeg kjøpte nå nylig som jeg skrev om HER er ett av mine beste kjøp fra Huawei! 

Jeg har gjort den største researchen som jeg alltid gjør når jeg skal kjøpe pc og mobil. Jeg leste overalt at P30 Pro er den beste mobilen 2019 /2020. Den skulle ha det beste kameraet av alle mobilene med ny teknologi. Den har 4 kameraer på baksiden og en foran. Så da var jo valget ganske lett siden kamera som sagt er det viktigste for meg. Den nyeste modellen P40 pro skal visstnok være enda bedre med litt bedre kamera, men den har ikke google grunnet kranglen eller uenighetene mellom Huawei og google.  Men uten google funker det ikke for meg, jeg bruker jo de fleste appene fra google. P30 pro var før uenighetene skjedde så den har alle google apper, heldigvis.

Jeg bestilte mobilen på Power.no og det første jeg tenkte når den kom å jeg fikk se den var WOW. Den er så utrolig fin😍! Jeg har ikke fått testet mobilen så mye enda kun i ett par dager, men hittil er den suuper bra! Har tatt litt bilder som jeg tenkte å dele med dere så dere kan se kvalitet og litt hva man kan få til. Men jeg har jo ikke lært meg kameraet enda, er så utrolig mange funksjoner så blir nok bedre bilder etter hvert. Bare så dere ikke dømmer de ikke så proffe bildene mine, hehe. Men det kommer seg, bare vent. Jeg syntes kamera kvaliteten er helt SYK. De funksjonene jeg har testet hittil som fokusering, ta bilder i mørket og zoom er helt crazy. Kameraet har jo en 50x zoom som jeg også skal vise dere på bildene under. Jeg elsker også det å kunne ta bilder i mørket, det blir jo en lek med det kameraet her.

Kameraet har forresten en super innstilling man kan bruke som heter master ai hvor mobilen selv finner ut hva du tar bilde av og finner ut beste løsningen for det. Tar du for eksempel kameraet mot en hund, så kommer det opp en tekst med hund på skjermen og den finner beste kamera løsning for det. Helt utrolig faktisk. Jeg pleier å slite å ta bilder av hunden min da den rører på seg mye, men med denne innstillingen på var det super lett. 

Så langt er jeg 100% fornøyd og det er mange år siden jeg har vært så fornøyd.. Finner alltid noe galt, men hittil finner jeg ikke noen feil. Eneste er vel at batteriet på forrige mobilen (Honor 9) var bedre, men ikke noe kan slå batteriet dens tror jeg. Men har ingenting å klage på som sagt så langt. Nei, jeg er super fornøyd og gleder meg til å bli mer kjent med min nye baby😍! Liker at jeg tilmed kaller mobilen min baby, forstår dere eller haha🤦‍♀️😂.. Jeg anbefaler den mobilen her ihvertfall om du leter etter en mobil med supert kamera!

 

Bilder tatt med mobilen:

Det bildet her over ble tatt i mørket. Det var kun det stearinlyset her på men likevel klarte mobilen å ta så bra bilde.

Her tok jeg bilde med fokus innstillingen

Her er det jeg snakket om med huden min, her rørte hun egentlig på seg men den klarte å fange bildet så fort!

 

ZOOM 50X:

Her kan dere se når jeg bruke 50x zoom innstillingen. Jeg begynner med ikke noe zoom og zoomer mer å mer helt til den er på 50x. Du kan se første bilde så ser man ikke engang de bygningene du kan da se på siste bilde. Ganske sykt og er ikke så dårlig kvalitet til å ha zoomet inn så mye heller. 

 

Snapchat:

Bildene mine på snapchat er noe som har irritert meg, vet det ikke er så viktig men fortsatt! Kvaliteten er alltid dårlig på snapchat ja men på tidligere mobiler så har man såvidt kunne se noe av det jeg snapper både video og bilder. Men med den nye mobilen er tilmed snapchat kvaliteten mye bedre..

– Har du selv noen av Huawei sine produkter? Hva syntes du? 💕

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg