SUPER SMARTE PRODUKTER TIL EN SYK PRIS

 Affiliatelinker 

 

Heii♥ Tenkte i dag å vise dere litt produkter fra Bodygreen. De har så utrolig mye produkter man ikke alltid finner så lett andre steder og de har super gode priser.

bodygreen-shopping-innkjøp-tingogtang-produkter-grønneprodukter-økologisk-eco-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg.no-blogger-anbefaler-tipser-tips-hudpleie-negler-duftlys-ansiktsroller-organisering

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER  //  5. HER  //  6. HER

De har masse forskjellige smarte produkter om du liker å være organisert. Her kan du se litt av det pluss noen andre smarte ting.

Blant annet nr 3 som er en neglelakk holder. Jeg vet ikke hvor mange ganger neglelakken har veltet når jeg tar på neglelakk. Man kan også få denne i en annen variant hvor man fester den på hånden som ett armbånd på en måte.

Nr 6 er en super spisser med hele 5 hull til blyanter i forskjellige størrelser. 

 

 

 

bodygreen-shopping-innkjøp-tingogtang-produkter-grønneprodukter-økologisk-eco-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg.no-blogger-anbefaler-tipser-tips-hudpleie-negler-duftlys-ansiktsroller-organisering

 

 

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER

De har masse forskjellige velværeprodukter som man ikke alltid finner så lett andre steder.

Nr 1 som du ser over er en sminke fjerner du kun bruker med vann og tro meg den tar sminken! Jeg bruker kun disse nå, sparer så mye penger og det er bra for planeten.

Nr 2 er super på sommeren om du får oljete flekker eller svetter i ansiktet. Da kan du bruke de her og problem solved. Funker supert over sminke, de gir en matte look.

 

bodygreen-shopping-innkjøp-tingogtang-produkter-grønneprodukter-økologisk-eco-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg.no-blogger-anbefaler-tipser-tips-hudpleie-negler-duftlys-ansiktsroller-organisering

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER

Nr 1, 2 og 3 er ett must for meg da jeg dusjer. Bruker alltid skrubb for å få vekk døde hudceller og får å øke blodsirkulasjonen. Disse turban håndklærne er kjempe praktiske! Håret tørker mye fortere og man slipper at vannet renner nedover nakken. Etter jeg har dusjet bruker jeg ofte Aloe Vera som virker så bra for huden på mange utrolige måter. Har skrevet om Aloe Vera før som du kan finne HER.

 

 

 

bodygreen-shopping-innkjøp-tingogtang-produkter-grønneprodukter-økologisk-eco-isalicious1-isalicious-isalicious.blogg.no-blogger-anbefaler-tipser-tips-hudpleie-negler-duftlys-ansiktsroller-organisering

1. HER  //  2. HER  //  3. HER  //  4. HER 

Det her er ting jeg enda ikke har prøvd selv, men hørt mye bra om duftlysene deres og som jeg har skrevet tidligere elsker jeg å teste nye duftlys. Syntes de negl lakkene her også var super søte 😍.

 

Ha en fin kveld 💕

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg