DET BESTE & MEST KOMFORTABLE TRENINGSTØYET

// SAMARBEID/SPONSET – FAMME

FAMME-fammely-klær-treningsklær-trening-gymklær-joggetøy-komfertabletreningstøy-treningstøy-isalicious-isalicious1-rabattkode

Hei 🖤

Jeg har vært så heldig å få både gave og samarbeid med Famme som er et av mine favoritt merker. Jeg har snakket om (HER) og kjøpt klær fra Famme flere ganger utenom samarbeid fordi jeg virkelig digger klærne og hvor komfortable de er, så å kunne få samarbeide med de i tillegg er utrolig gøy.

Det har faktisk aldri skjedd at jeg har bestilt noe jeg ikke liker eller som ikke passer fra Famme. Størrelsene stemmer alltid og klærne er alltid gode om det er treningstøy eller joggetøy. Det jeg liker veldig godt med klærne er at de alltid har utrolig bra passform, stretchy, super kvalitet og utrolig komfortable. Ikke bare det, klærne deres er veldig fine – du finner jo alle slags mulige fasonger og farger.  Favoritt joggebuksene mine, treningstøyet og sokker er alltid fra Famme. Jeg anbefaler virkelig å sjekke ut klærne deres om du trenger nytt treningstøy eller bare noe ekstra avslappende klær å gå med i hverdagen, du kommer ikke til å angre.

I dette innlegget tenkte jeg å vise det nye flotte treningstøyet jeg har vært så heldig å få av Famme. Igjen love it!  Super flott og føles godt på!

Jeg har også en rabattkode å dele som gir 10% rabatt på alt på nettsiden.

RABATTKODE: ISALICIOUS1 💕

Håper du får en flott dag!

FAMME-fammely-klær-treningsklær-trening-gymklær-joggetøy-komfertabletreningstøy-treningstøy-isalicious-isalicious1-rabattkode

GENSER – HER  //  TIGHTS – HER

FAMME-fammely-klær-treningsklær-trening-gymklær-joggetøy-komfertabletreningstøy-treningstøy-isalicious-isalicious1-rabattkode

GENSER – HER  //  TIGHTS – HER

FAMME-fammely-klær-treningsklær-trening-gymklær-joggetøy-komfertabletreningstøy-treningstøy-isalicious-isalicious1-rabattkodeFAMME-fammely-klær-treningsklær-trening-gymklær-joggetøy-komfertabletreningstøy-treningstøy-isalicious-isalicious1-rabattkode

GENSER – HER  //  TIGHTS – HER

FAMME-fammely-klær-treningsklær-trening-gymklær-joggetøy-komfertabletreningstøy-treningstøy-isalicious-isalicious1-rabattkode

FAMME-fammely-klær-treningsklær-trening-gymklær-joggetøy-komfertabletreningstøy-treningstøy-isalicious-isalicious1-rabattkode

SOKKER – HER

Verdens beste sokker, kjøpt de i lang tid! Gode å trene med og sklir aldri ned!

 

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg