En litt annerledes feiring av nasjonal dagen

isalicious-blogg-blogger-blog-bloggno-wrap-laksewrap-17mai-nasjonaldagen-nasjonaldag-mat-champagnefrokost-frokost-mat-retter-tapas-selfie-outfit-antrekk-stil-mote-trend-fashion-style-makeup-sminke-look-ootod-laks

Heii. Ja, da er 17 mai over igjen.. Kan egentlig ikke tro det har gått ett år siden forrige 17 mai engang…  Føler som om den var nettopp. Men en litt annerledes feiring av nasjonal dagen for de fleste regner jeg med. Jeg var veldig spent på hvordan det kom til å bli dette året på grunn av Corona og det ble litt som jeg trodde. Veldig rolig, men koselig. Man kunne se hvor forsiktig mange folk var og de fleste stedene stengte tidlig, noe som er veldig bra. Trodde faktisk ikke at så mange folk kom til å bry seg.. 

Altså jeg husker i fjor var det jo helt vilt! Det var russebusser overalt og masse musikk. Masse liv og alt var åpent. Det krydde med mennesker. Så det var jo veldig rart å se det så rolig og tomt på en 17 mai. Litt trist..

Dette året startet vi hjemme med en SUPER frokost. Altså maten var jo nesten høydepunktet! Eller det er det jo så å si hver dag for meg,haha😍😅.. Så dro vi nedover til sentrum der vi møtte familie og bekjente. Det var faktisk så å si ikke noen mennesker ute, bare en cafe som var åpen som stengte tidlig. Men jeg storkoste meg, viktigste er jo bare at vi i familien hadde det gøy sammen. 

Det pleier å være ganske rolig for meg på nasjonaldagen og tilbringer heller dagen med familien. Syntes det er så mye mer koselig. Husker jeg har vært med på feiring med venner før, kanskje 2 ganger og alle var jo ganske drunky funky lenge før klokka var 16 imens jeg ikke drakk noe. Det er hyggelig meen.. Drikker aldri så tidlig og drikker ikke så mye generelt.. Så for meg er det mye bedre å feire med familien. Så min feiring av dagen var ganske så perfekt. Jeg håper at alle hadde en fin feiring selv om ting er litt annerledes i år.  

isalicious-blogg-blogger-blog-bloggno-wrap-laksewrap-17mai-nasjonaldagen-nasjonaldag-mat-champagnefrokost-frokost-mat-retter-tapas-selfie-outfit-antrekk-stil-mote-trend-fashion-style-makeup-sminke-look-ootod-laks
Lakse wrap laget av meg 🙂

isalicious-blogg-blogger-blog-bloggno-wrap-laksewrap-17mai-nasjonaldagen-nasjonaldag-mat-champagnefrokost-frokost-mat-retter-tapas-selfie-outfit-antrekk-stil-mote-trend-fashion-style-makeup-sminke-look-ootod-laks

isalicious-blogg-blogger-blog-bloggno-wrap-laksewrap-17mai-nasjonaldagen-nasjonaldag-mat-champagnefrokost-frokost-mat-retter-tapas-selfie-outfit-antrekk-stil-mote-trend-fashion-style-makeup-sminke-look-ootod-laks

isalicious-blogg-blogger-blog-bloggno-wrap-laksewrap-17mai-nasjonaldagen-nasjonaldag-mat-champagnefrokost-frokost-mat-retter-tapas-selfie-outfit-antrekk-stil-mote-trend-fashion-style-makeup-sminke-look-ootod-laks

Ha en fin kveld 💕

15 kommentarer

Siste innlegg