MIN HELG & HJEMMELAGD ASIATISK

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

Heii ♥

Håper alle har hatt en fin helg. Det har vel jeg for så vidt men er jo ikke så mye som skjer som vanlig. Har egentlig bare jobbet en del, shoppet (igjen🤦‍♀️) og vært med familien. Føler egentlig alt jeg har gjort den helgen her er å spise😅.. Men sånn går no dagan..

Gleder meg til onsdag da treningssentrene åpner igjen, DA skal jeg endelig melde meg inn og håpe på det ikke stenger igjen med det første. Har tenkt lenge på å starte å trene igjen etter en lang tid men det blir jo stengt så å si annenhver uke så kommer jo aldri i gang.. Syntes ting kunne vært stengt lenger så man slipper den åpningen og stengingen hele tiden.. Unødvendig, men sånn er det🤷‍♀️.

Ha en fin kveld videre💕

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

Shoppet litt og litt nye samarbeid 💕

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

Lillesøsteren min lagde asiatisk mat denne helgen og WOW så godt det var😋🤤! Noe av det beste jeg har smakt. Hun lagde dumplings, kyllingsatay, asiatisk salat og asiatiske sauser. Den ene sausen var peanøtt dip og den var helt sinnsykt godt. Passet kjempe godt til grønnsakene og kylling satay! 

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

Uff, får lyst på det igjen bare av å se på bildet🤤🤤🤤.

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

Cookies igjen lagd av min lillesøster. Super digge og myke😋.

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

Gått igjennom litt gamle bilder på instagram. Tenkt å kanskje slette litt og gjøre om feeden min.

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

I forrige innlegg som du kan finne ved å trykke HER skrev jeg om at jeg hadde kommet meg på 27 plass og i dag er jeg på 26!! Så morsomt og koselig at det går oppover❤👏.

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

Ost og druer😋.  Beste snacksen og ikke så usunt!

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

minhelg-minhelgibilder-isalicious-isalicious1-blogg-blogger-bilder-ostogvin-ost-ostogdruer-outfit-antrekk-asiatiskmat-cookies-dumplings-by-drøbak-shopping-pakker-innkjøp-newin-isalicious.blogg.no-topplisten

Mine sosiale medier
Snapchat: HER
Instagram: HER

snapcode-isalicious-isalicious.blogg_.no-isalicious1-isalicio91-snapchat-instagram-addme

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg